Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:41:01 GMT

آنتونی استوکس؛ پسر مردودی تراکتور!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۷۳۰

 باشگاه تراکتورسازی تبریز که در گذشته نشان داده است در قبال هیچ ستاره و هیچ بازیکنی، موضع ضعف را ندارد و همواره تیم خود و منافعش را بر هر اتفاقی ارجع می‌داند، هیچ‌گاه نتوانسته است در قبال آنتونی استوکس ایرلندی و دیگر خریدهای خارجی پرحاشیه‌اش، همچون لی اروین و ...، این سیاست را پیاده‌سازی کند و همواره به انتظار تصمیم‌گیری آنها نشسته است و نتوانسته  تصمیم خود را به طرف مقابلش تفهیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- استوکس که پیش‌ترها نیز دستان تراکتور را در حساس‌ترین مقاطع فصل با قهرهای پی‌درپی خود خالی گذاشته بود، در روزهای پایانی فصل گذشته، در اقدامی تکراری و البته کاملا غیرحرفه‌ای، باشگاه تراکتورسازی تبریز را ترک کرد تا خط حملۀ این تیم وضعیتی نابسمان را پیدا کند و مصطفی دنیزلی تازه وارد، شدیداً در برنامه‌های آماده‌سازی خود دچار مشکل شود.

یکی از مشکلات اساسی ماجراهای بی‌پایان استوکس و تراکتور اینجاست که این مهاجم ایرلندی، شدیداً نزد هواداران محبوب است و همانگونه که می‌دانید، مدیران باشگاه نیز تحت تاثیر خواسته‌های هواداران می‌باشند و به مفهوم واقعی، از شخص زنوزی گرفته تا سرپرست باشگاه، بازوی اجرای سیل پرتعداد هواداران متعصب تراکتور می‌باشند که در مسیر ترسیم شدۀ آنها قدم برمی‌دارند و استوکس با علم به این موضوع به خوبی توانسته از آن بهره ببرد!

استوکس حتی توضیح دقیق و درستی هم از دلایل این جدایی‌های چندباره و ناگهانی خود نمی‌دهد، او به یکباره می‌رود و به یکباره هم بازمی‌گردد؛ مشخصاً باشگاه تراکتور در پرداخت دستمزد، خوش‌رفتاری با بازیکنان و حتی ارائۀ فرصت بازی در ترکیب اصلی و ...، بهترین عملکرد را در قبال استوکس داشته است، اما استوکس تمام توان و تمام ذهنیت خود را در اختیار تراکتور قرار نداده است و این مسئله چندین و چندبار به مدیران این تیم ثابت شده است؛ نکتۀ جالب اینجاست که با وجود سرمایۀ هنگفت تراکتور و زنوزی، آنها دقایقی پس از ارادۀ خود، می‌توانند هر مهاجمی را چه در داخل و یا چه در خارج، به تبریز منتقل کنند، اما اصرار عجیب آنها برای حفظ بازیکنی که در گذشته آزمون‌های خود را با مردودی پشت‌سر گذاشته, اشتباهی فاحش است که جز آسیب رساندن به تراکتور در فصل پیش‌رو و فرصت‌سوزی جذب مهاجمی توانمند، هیچ آوردۀ دیگری را برای تی‌تی‌ها به دنبال نخواهد داشت! 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دنیزلی تراکتور آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نساجی مازندران - تراکتور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور(عکس)
  • ببینید | نساجی مازندران - تراکتور
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست‌ از سوی بلینکن
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور