Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بازیاری رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر توزیع آدامس های تاریخ مصرف گذشته با مارک «تریدنت» از منابعی نامشخص در سوپرمارکت و مغازه های سطح شهر گناوه بازرسین بهداشت محیط این شهرستان اقدام به و رسیدگی این موضوع کردند.

وی افزود: در بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط این شهرستان از واحدهای صنفی مربوطه تعداد ۳۳ کارتن و ۱۵۹ بسته آدامس با مارک «تریدنت» که تاریخ مصرف آنها به پایان رسیده بود کشف وجمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه ادامه داد: بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط از مغازه ها وسوپرمارکت ها ادامه دارد و در صورت مشاهده این آدامس ها تاریخ مصرف گذشته جمع آوری می شوند.

بازیاری با تاکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده تخلف با سامانه شکایت‌های مردمی ۱۹۰ تماس بگیرند تصریح کرد: شهروندان در هنگام خرید اقلام مصرفی به تاریخ تولید و انقضا آن دقت کنند.

کد خبر 4667841

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه

جانشین پلیس راه استان بوشهر از وقوع سه تصادف و واژگونی خودروی سواری در محور گناوه خبر داد و گفت: در این حوادث متأسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۱۰ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به حوادث رانندگی در 24 ساعت گذشته در محور پر خطر گناوه اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته در این جاده 3 خودرو سواری حادثه دیدند که 2 سانحه آن واژگونی بود.

وی، واژگونی خودرو سواری با سه مصدوم در جاده گناوه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر 20 محور گناوه به دیلم مقابل روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد که در این واقعه سه نفر مصدوم شد که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر، از برخورد 2 خودرو زانتیا و پژو 405 در محور گناوه مقابل روستای کوهک خبر داد و بیان کرد: در این حادثه 6 نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

وی، حادثه سوم در 24 ساعت گذشته در محور گناوه را واژگونی پراید اعلام و خاطرنشان کرد: در واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه متأسفانه 2 جوان 33 و 25 ساله جان باختند و راننده مصدوم شد. در 24 ساعت گذشته در مجموع در تصادف جاده گناوه 10 نفر مصدوم و 2 نفر فوت کرده‌اند.

قنبری یکی از مهمترین دلیل عمده حوادث رانندگی جاده‌ای را واژگونی دانست و تأکید کرد: رانندگان با رعایت اصول صحیح رانندگی، توجه به تابلوهای هشداری و اخطار و رعایت سرعت مطمئنه از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • دارو زباله نیست!
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه