Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@16:52:01 GMT

آخرین وضعیت صدور کارت بلیت خبرنگاری

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۰۹۰۷

آخرین وضعیت صدور کارت بلیت خبرنگاری

خبرگزاری میزان- دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری از ارسال پیامک کارت بلیت برای ۸۰۰ نفر از خبرنگاران در مرحله اول خبرداد. تاریخ انتشار: 10:27 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۳۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،فرهاد خوانساری در مورد آخرین وضعیت صدور کارت بلیت برای خبرنگاران با بیان اینکه از فردا چهارشنبه تا شنبه هفته آینده پیامک‌های دریافت کارت بلیت برای خبرنگاران متقاضی که صلاحیت آن‌ها تایید شده است ارسال خواهد شد، گفت: متاسفانه شاهد افزایش چشمگیر هزینه‌های چاپ بودیم که این مسئله سبب به تعویق افتادن زمان توزیع کارت بلیت‌های ویژه خبرنگاران شد که خوشبختانه این مشکل مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد روش توزیع این کارت بلیت‌ها با بیان اینکه سه روش برای دریافت کارت بلیت پیشنهاد شده که در نهایت روش اتخاذ شده اطلاع‌رسانی می‌شود گفت: برخی کارشناسان پیشنهاد داده‌اند که کارت بلیت‌ها به سازمان حمل و نقل منتقل و در آنجا توزیع شود، همچنین پیشنهاد شد که در سه ایستگاه مترو میدان امام خمینی (ره)، صادقیه و گلبرگ این کارت‌ها توزیع شود و یا خبرنگاران متقاضی با پرداخت هزینه پست کارت بلیت را درب منزل یا محل کار دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول برای ۸۰۰ خبرنگاری که همزمان با طرح ترافیک ثبت‌نام کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود، گفت: متاسفانه رسانه‌ها در نظر داشتند که اسامی مابقی کادر رسانه شان را به عنوان خبرنگار قید کنند که در بررسی‌ها این مسئله احصاء و اسامی این افراد رد شد.

خوانساری با بیان اینکه به نظر می‌رسد تا دو هفته آینده و با حل مشکل چاپ کارت بلیت‌ها پرونده توزیع کارت بلیت خبرنگاری در سال ۹۸ بسته شود گفت: طی هفته آینده نیز پیامک دریافت کارت بلیت خبرنگاری برای ۱۳۰۰ نفر دیگر ارسال خواهد شد.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو خبرنگاران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز الکترونیک کسب و کار

محمود رشیدی‌اقدم مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه گفت : یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هم‌اکنون توسط وزارت اقتصاد در حال انجام است موضوع تبدیل مجوز‌های کسب و کار کاغذی به الکترونیک و دریافت کد یکتا است که در صورت عدم دریافت مجوز الکترونیک توسط اصناف و سایر واحد‌های صنفی تا پایان اردیبهشت‌ماه پروانه آنها باطل می‌شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: اصناف و واحد‌های صنفی باید تا پایان اردیبهشت‌ماه نسبت به دریافت پروانه کسب و کار الکترونیک خود اقدام کنند، اما در غیر این صورت نمی‌توانند از تسهیلات دولتی بهره‌مند شوند.

رشیدی‌اقدم تصریح کرد: صاحبان کسب و کار و اصناف کرمانشاهی می‌توانند با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز‌ها در کمتر از سه دقیقه با وارد کردن کد ملی، کد پستی و شماره پروانه خود برای دریافت پروانه الکترونیک اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان این فرآیند را انجام دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه درگاه ملی مجوز‌ها ادامه داد: یکی از کار‌های بسیار مهم دولت سیزدهم راه‌اندازی درگاه ملی مجوز‌ها است که در گذشته اگر فردی متقاضی دریافت پروانه کسب و کار بود باید مراحل اداری را برای دریافت پروانه طی می‌کرد و به نوعی به کفش آهنین نیاز بود، اما اکنون این روند اصلاح شده و هزینه صدور مجوز نیز اندک است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه افزود: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها با اطلاعات کافی، به صورت شفاف نسبت به صدور مجوز‌ها اقدام می‌کند و یکی از مهم‌ترین مزایای این طرح کوتاه شدن زمان صدور مجوز کسب و کار است.

رشیدی‌اقدم بیان کرد: سامانه درگاه ملی مجوز‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک شایانی می‌کند و نظارت پیشینی را به پسینی تبدیل می‌کند و صدور مجوز تنها به درگاه ملی مجوز‌ها واگذار شده و صدور پروانه کاغذی خلاف قانون است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۸۹ هزار و ۷۲ درخواست در درگاه ملی مجوز‌های مربوط به استان کرمانشاه ثبت شده که ۵۶ هزار و ۴۴۲ مورد آن صادر شده و ۲۶ هزار و ۴۳۳ مورد رد شده و ۶ هزار و ۲۰۴ درخواست نیز در دست اقدام است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: ۹۰ درصد مجوز‌های کسب و کار در کمتر از سه روز صادر می‌شود، اما مجوز‌هایی که نیازمند استعلام و بازرسی چند دستگاه اجرایی است هفت روز زمان می‌برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی