Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، غلامعلی حداد عادل در جمع دانش‌پژوهان طرح ولایت ۹۸ بسیج دانشجویی، در رابطه با شخصیت علمی و اخلاقی مقام معظم رهبری گفت: یک جنبه مهم شخصیت مقام معظم رهبری، تقوا و زهد مثال زدنی ایشان است. انصاف ایشان در برخورد با مخالفان و حتی دشمنان جنبه‌ بسیار مهم دیگری از شخصیت ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«منیت» و به اصطلاح امام خمینی (ره) «من شیطانی» در وجود رهبری به زنجیر کشیده شده است.

وی ادامه داد: یک بار من با مجله‌ای مصاحبه کردم و در مورد شبهاتی که راجع به آقا بود پاسخ دادم. بعد از انتشار مجله را به حضرت آقا نشان دادم. بعد از دو سه هفته که مجددا ایشان را دیدم، از ایشان راجع به این که مصاحبه را خوانده‌اند یا نه، سوال کردم و ایشان فرمودند: مطالبی که درباره خودم باشد را نمی‌خوانم.

حدادعادل گفت: مقام معظم رهبری یک متفکر برجسته در جهان معاصر است. یعنی درک خیلی خوبی از جهان معاصر خود دارد. به این معنا که معنی علم در دوره خود و اهمیت کار علمی برای اسلام و انقلاب و کشور را می فهمند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رهبر انقلاب یک متفکر است. من اوایل انقلاب فکر می‌کردم کسی جایگزین شهید مطهری نخواهد شد اما بعدها دیدم که مقام معظم رهبری خلا شهید مطهری را پر کرده‌اند و حتی بسیار فراتر از شهید مطهری هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غلامعلی حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی‌ و هنری در شناسایی چهره‌های موثر و محبوب هنری و غیرهنری تاکید کرد: برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به شیوه‌های هنری تلاش شود. - اخبار استانها -

معاون سیاسی استاندار ایلام، در مراسم تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، ضمن تبریک این هفته گفت: نقش هدایت‌های مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها برجسته است که ناشی از دانش، اشراف، درایت و تعهد و ارتباط ایشان با خداوند است.

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه ملت ما (شهدا و رزمندگان و تمام اقشار) در فرمانبری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش‌آفرین بوده و هستند، افزود: لازم است همه قدردان این شخصیت و نعمت بزرگ الهی باشیم.

حسنی با بیان اینکه در این زمان، هیچ شخصیت بزرگی در هیچ جای جهان مشابه مقام معظم رهبری وجود ندارد، گفت: یک شاعر زن هندی ( مسلط به زبان فارسی) در دیدار اخیر ایشان با شاعران، رهبر معظم انقلاب را رهبری منحصر به فرد در جهان که به حوزه فرهنگ و ادبیات اشراف دارد، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقش هنر و هنرمند در زندگی و تحقق آرمان‌های انقلاب را ارزشمند می‌داند، گفت: امروز همه نگاه‌ها به سمت این جایگاه است.

معاون سیاسی استاندار ایلام در ادامه به پاسخ کشورمان به تجاوز اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه اشاره و عنوان کرد: زبان هنر، رساترین و عمیق‌ترین زبان است که مخاطب آن را می‌پذیرد.

حسنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر انقلاب و نهضتی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس نفوذ ندارد، گفت: این مهم ارزش هنر و نقش هنرمندان را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی استاندار ایلام به سرعت و قدرت تاثیر هنر اشاره و بیان کرد: هنر با طبیعت انسان سازگار و قدرت نفوذ آن در مخاطب بسیار تأثیرگذار است. مصداق بارز آن، روایت فتح شهید آوینی است که در جان و دل مخاطب رخنه می‌کند. شهید آوینی فضای هنری کشور را بعد از انقلاب به فضای معنوی و اخلاقی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در استان ایلام هنرمندان شاخصی هستند که در سطح کشور خوش درخشیده‌اند، افزود: این هنرمندان برای استان افتخارآفرین بوده و نهادهای هنری ‌و فرهنگی باید در حمایت از این چهره‌ها اقدامات موثر داشته باشند.

حسنی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات دفاعی، قواعد بازی نظامی در منطقه را به سود  خود تغییر و قدرت تهاجمی خود را به دنیا نشان داد و این حرکت سپاه مقتدر با حمایت و استقبال مردم همراه شد.

وی ادامه داد: اکنون هنرمندان با خلق آثار هنری و رسانه‌ها با نگارش مطالب شکیل حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح را داشته باشند و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند.

معاون سیاسی استاندار ایلام با بیان اینکه نهادهای فرهنگی‌ و هنری در شناسایی چهره‌های موثر و محبوب در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند، گفت: برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به شیوه‌های هنری تلاش شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل