Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حسن زمانی در خصوص پرونده پروپیچ و باشگاه استقلال گفت: من حقیقتا تصمیم گرفته‌ام تا زمانی که این وزیر روی کار باشد در مورد فوتبال حرفی نزنم!

وی افزود: این تصمیم را چند وقتی است گرفته ام و با وجود اینکه اخبار فوتبال و استقلال را پیگیری می‌کنم اما نمی‌خواهم صحبتی در مورد فوتبال انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد پروپیچ هم چون شما پرسیدید می‌گویم که این بازیکن قبل از حضور ما در استقلال با باشگاه قرارداد بست و زمانی که منصوریان به استقلال آمد و ما حضور داشتیم او را نخواست. بقیه موارد را می‌توانید از مسئولان باشگاه بپرسید.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!

حکم نهایی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین به اتهام دریافت رشوه اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چن ژیوآن رئیس پیشین اتحادیه فوتبال چین که از سال 2019 تا 2023 این سمت را بر عهده داشت، به دلیل دریافت رشوه به حبس ابد محکوم شد.

براساس گزارش تلویزیون ملی چین، چن ژیوآن بیش از 10.4 میلیون یورو رشوه دریافت کرده که خود او نیز به آن اعتراف کرده است. علاوه بر این، تمام اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین در معرض مصادره است.

ژیوآن مزایای نامناسبی را برای تعدادی از باشگاه‌های فوتبال محلی ایجاد و در نتیجه رقابت و نظم در صنعت فوتبال را تضعیف کرد.

حکم زندان برای 2 مقام ارشد فوتبال چین

ژیوآن در دادگاهی که برای محاکمه‌اش برگزار شد، اظهار داشت: «هواداران ممکن است موافق باشند که استاندارد فوتبال چین پایین است، اما آنها نمی‌توانند فساد را تحمل کنند. من می‌خواهم از همه هواداران چینی عذرخواهی کنم».

چن ژیوآن از حقوق سیاسی خود محروم شد و درآمدهای غیرقانونی که از رشوه به دست آورده بود، طبق قانون به خزانه دولت واریز می‌شود.

ژیوآن از سال 2010 تا 2023، در حالی که پست‌های مختلفی در بندر بین‌المللی شانگهای و فدراسیون فوتبال چین را بر عهده داشت، بیش از 81 میلیون یوان (11 میلیون دلار) رشوه دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • دیکتاتوری‌ها شکننده‌تر از آن چیزی هستند که به نظر می‌رسند و دموکراسی‌ها قوی‌تر از آن چه به نظر می‌رسند
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد