Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نشست روشنگری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حضور فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه و نقشه راه انقلاب برای رسیدن به رشد و تعالی انقلاب را مشخص نموده اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش اساسی را در عملیاتی نمودن و پیشبرد اهداف انقلاب ایفاء می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری با اشرافیتی به انقلاب دارند دقیق در پایان چهل سالگی انقلاب مطرح شد بایستی بسیجیان و فرمانده هان احساس مسئولیت کنند و نباید بی تفاوت باشند دشمن تلاش می‌کند که انقلاب را برای نوجوانان و جوانان ناکارآمد نشان دهد و این نشان از ناامیدی آن‌ها از پیشرفت انقلاب دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار با بیان اینکه نابودی دشمن در سایه حفظ اتحاد و انسجام و حفظ انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: دشمن با قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی خود سعی در گرفتن امید از جوانان نسبت به انقلاب است که بایستی نسبت به این موضوع هوشیار بود.   اختری افزود: باید انقلابی که در سایه خون‌های پاک شهداء دستمان رسیده است حفاظت کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی عج برسانیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از انهدام تجهیزات پایگاه کنترل هوایی «میرون» رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی خود ضد یگان این پایگاه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های متوالی از چند عملیات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در آخرین بیانیه حزب‌الله که تا این ساعت منتشر شده، آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامیان لبنان، ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 17 آوریل یگان پایگاه کنترل هوایی میرون را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار داده و تجهیزات آن را منهدم کردند.

طبق بیانیه‌های قبلی حزب‌الله، رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 8:50 صبح امروز هم محل جدید استقرار نظامیان دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساعت 8:30 امروز محل تجمع نظامیان دشمن در مجاورت موضع نظامی رامیا را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

ساعت 7:50 امروز هم مبارزان مقاومت لبنان محل استقرار نیروهای دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پیش از آن هم حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به‌طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه اولی هم که امروز حزب‌الله منتشر کرد آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه‌شب گذشته (سه‌شنبه) 16 آوریل یک خودروی نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل