Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در حالی بیان می کند که برجام پیروزی بزرگ سیاسی و اخلاقی بود که قرار بود در این سند توافق تحریم ها لغو شود و مشکلات اقتصادی ایران مرتفع شود.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چهارمین سالگرد برجام نه تنها جشنی از سوی دولتمردان در این خصوص برگزار نمی شود و روزنامه های اصلاح طلب تیترهای پر زرق و برق نمی زنند، بلکه برخی از دولتمردان سعی کردند دستاوردهای معنوی برای این توافقنامه دست و پا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برجام که پیش از این با نام های مختلف از جمله «آفتاب تابان»‌، «فتح‌الفتوح»، «پیروزی بزرگ ملت ایران»، «گشایش دهنده وضعیت اقتصادی»، «ابرباران زا» و ... خوانده می شود در چهارمین سالگرد برجام حالا نام جدیدی به خود گرفته است؛ «کاپ اخلاق». این نام جدید هم یک روایت دستاورد گونه دیگر از برجام است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه ای رئال، در ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. در پایان بازی رئالی ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

هرچند در تصاویر منتشر شده در جشن های درون رختکن آردا نیز دیده می شود ولی او درون زمین نبود و زودتر از همه به رختکن رفت.

در پایان بازی وقتی از آنچلوتی در مورد دلیل غیبت آردا سوال شد، او پاسخی داد که می تواند این پدیده ترکیه‌ای را به آینده خوشبین کند: «نمی دانم چرا آردا نبود و نظری در این مورد نمی توانم بدهم ولی در مورد او با آرامش همه چیز را بررسی خواهیم کرد. گولر دقایقی که می خواهد را در رئال به دست خواهد آورد.»

به نظر می رسد کارلتو بعد از مسجل شدن قهرمانی رئال قصد دارد به آردا فرصت بیشتری بدهد و احتمالا او را در هفته های پایانی لالیگا در ترکیب ثابت رئال خواهیم دید، به خصوص که رئال دو سنگین در لیگ قهرمان برابر بایرن نیز پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • کشف دو کانال بزرگ تقلب در کنکور با بیش از ۵۰ هزار نفر عضو
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو