Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابوالحسن نائینی روز سه شنبه در نشست هم افزایی دانشگاه و صنعت با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید در جل مشکلات منطقه اثربخشی لازم را داشته باشند، افزود: ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و تحقیقات و پژوهش‌های آنها می‌تواند برای حل مشکلات استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: فعالیت دانشکده‌های علوم اجتماعی، کشاورزی، فنی و مهندسی و سایر دانشکده‌ها ظرفیت خوبی جهت حل مشکلات مختلف منطقه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائینی ادامه داد: حل بحران آب، فرونشست زمین و سایر خطرات در حوزه آب و کشاورزی نیازمند چاره اندیشی با همکاری صنعت و دانشگاه است.

وی همچنین گفت: به منظور حل این مشکلات پیشنهاد می‌شود کارگروه‌های فنی و تخصصی در این زمینه ایجاد شوند و توانمندی‌های دانشگاه و ضعف آن رصد و بررسی شوند.
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی) (ره) افزود: همچنین پایان نامه‌های دانشگاهی ارشد و دکترا هم باید جهت حل این مشکلات هدایت شوند.

نائینی اظهار داشت: رسالت دانشگاه فقط آموزش و پژوهش تئوریک نیست و نیاز است دانشجویان را برای کسب تجربه وارد کارآموزی کرد.
رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: مراکز رشد دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان، وجود پارک علم و فناوری زمینه‌های مناسب جهت این حرکت‌ها هستند که می‌توان از آنها استفاده کرد.
۷۳۸۸*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت کشاورزی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6083398

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات با حضور سردارباقری