Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد محمدی یکی از نامزدهای بالقوه خط دفاعی سلتیک اسکاتلند با انتقال احتمالی کران تیرنی به آرسنال است. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت The4thofficial، آرسنال در آستانه جذب کران تیرنی، مدافع تیم سلتیک است و بهترین پیشنهاد را برای امضای قرارداد این انتقال ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه انگلیسی سپس با با معرفی سه گزینه جایگزین کران تیرنی در سلتیک در صورت انتقالش به آرسنال شامل میلاد محمدی، ماروین زگلار و آرتور ماسواکو درباره ملی‌پوش ایرانی نوشت: میلاد محمدی پس از پایان قراردادش با تیم احمد گروژنی روسیه اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و پیش از این بارها اخباری درباره تمایل سلتیک برای جذب او منتشر شده بودند. فاکتورهای برجسته میلاد محمدی سرعت و تنوع بازی او هستند. او یک بازیکن شناخته شده بین‌المللی است که می‌تواند پس از شرکت در کارهای هجومی به خوبی به جایگاه خود بازگردد. مهمترین مسئله این است که میلاد محمدی یک بازیکن آزاد در دسترس است و سلتیک باید از این فرصت استفاده کند.

ابهام رسانه‌های قطری درباره روزبه چشمی و رامین رضاییان

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میلاد محمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد محمدی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود