Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، شیری در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات سیدرحمان حسین‌پور رئیس پیشین اداره‌کل حوزه مدیریت بر توجه به ظرفیت‌های درونی بانک تأکید کرد و افرود: براساس ارزیابی عملکردها بعضی مواقع به این نتیجه می‌رسیم که فعالیت برخی از مدیران در جایگاه دیگری ممکن است اثربخشی بیشتر و بهتری داشته باشند و نگاه ما در انتخاب مدیران، نگاه به درون مجموعه بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از برنامه‌ریزی و ارزیابی برنامه‌های انجام شده می تواند کمک مؤثری بر بهبود عملکرد مدیریت‌ها داشته باشد تصریح کرد: همه باید به هریک از واحدهای بانک که نیاز به تقویت دارد کمک کنیم و تلاش کنیم جانشین پروری نیز به خوبی انجام شود.

شیری درپایان خاطرنشان ساخت: باید با استفاده از ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های داخلی به ویژه جوانان و بانوان، پست بانک ایران را به جایگاه واقعی خود در صنعت بانکداری برسانیم.

همچنین در پایان این جلسه ابلاغ‌ حسین‌پور به سمت مشاور مدیرعامل و دبیر هیأت مدیره، جعفرخانی به سمت رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و حسن‌درویش نیز به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل مذکور از سوی دکتر شیری به آنها اعطاء شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزان بخش‌های وراوی، مرکزی، اسیر و گله دار شهرستان مهر بیش از ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی خود را زیر کشت ملون و جانا بردند.

محمد محمودی افزود: برداشت این دو محصول از نیمه دوم فروردین از مزارع شهر خوزی بخش وراوی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود امسال صیفی کاران این شهرستان بیش از هزار و ۵۰۰ تن محصول برداشت و روانه بازار مصرف کشور کنند.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود