Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@15:48:25 GMT

قول در گوشی بانک مرکزی به صادرکنندگان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۱۶۶۲

یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از قول شفاهی مسئولان بانک مرکزی مبنی بر بازگشت ارز صادراتی به هر روش ممکن به صادرکنندگان خبر داد و گفت: علی رغم این گفته شفاهی ولی مسولان بانک مرکزی حاضر به اعلام کتبی موضوع نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا فرشچیان در نشست صبح امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های اقتصادی کشور بدون توجه به نظرات بخش خصوصی اظهار کرد: خوشبختانه در یکی دو ماه آخر سال گذشته بانک مرکزی در خصوص نحوه بازگشت ارز صادراتی تعاملاتی داشت و 4 مدل برای بازگشت ارز حاصل از صادرات ارائه داد ولی متاسفانه درصد و سهمی برای هریک از این روش‌ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سهم بندی باعث مشکلاتی شد که وقتی صادرکنندگان به مسولان بانک مرکزی اعتراض کردند آنها در آخرین تعاملاتشان با صادرکنندگان اعلام کردند که به درصدبندی اعلامی توجه نکنند و هرطور که می‌توانند ارز صادراتی شأن را برگردانید.   وی خاطرنشان کرد: البته متاسفانه مسولان بانک مرکزی حاضر نیستند این موضوع را به صورت مکتوب به صادرکنندگان اعلام کنند و این مسأله باعث شده تا جسارت صادرکنندگان کاهش یابد.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • ارتقای امنیت بواسطه طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران