Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، مردان رسول خطیبی روز گذشته در کلاس آشنایی با قوانین داوری شرکت کردند و با آخرین تغییرات قوانین داوری آشنا شدند.

بازیکنان ماشین سازی در کلاسی آموزشی با تدریس سعید رحیمی مقدم داوری لیگ برتری فوتبال ایران شرکت کردند تا با آخرین تغییرات قوانین داوری برای فصل جدید مسابقات فوتبال کشور آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی 10روزه ماشین سازان در تبریز، امروز به پایان رسید و بازیکنان این تیم از شنبه(29تیر) دور جدید تمریناتشان را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی از ساعت 19 فردا پنج‌شنبه یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند که در صورت کسب پیروزی در این بازی شانس صعود موقت به صدر جدول را دارد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم برای این بازی مهم، علی‌اصغر مومنی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کرده است.

این داور 36 ساله که طی هفت فصل اخیر قضاوت در لیگ برتر را برعهده داشته، دو سال قبل در بازی رفت لیگ برتر داور وسط در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی بود که سرخ پوشان در آن مسابقه به برتری یک بر صفر رسیدند و حالا دوباره برای این بازی، در یک مقطع حساس دیگر انتخاب شده است.

مومنی که جزو داوران پرکار در فصل جاری لیگ برتر بوده، در دور برگشت قضاوت مسابقاتی مثل شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک و همچنین استقلال خوزستان و پیکان را برعهده داشته که اکنون باید در بازی صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان قضاوت کند.

پرسپولیس در بازی فردا شب به دنبال کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است و در سمت مقابل هم صنعت نفت آبادان نمی‌خواهند در این بازی شکست بخورد و به سقوط نزدیک شود.

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل