Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسماعیلی شعری سروده و آن را به «شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر آزادی‌خواه شیعیان نیجریه» که مانند کوهی مقابل باد‌های هرزه استوار ایستاده تقدیم کرده است.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا اسماعیلی شعری سروده و آن را به «شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر آزادی‌خواه شیعیان نیجریه» که مانند کوهی مقابل باد‌های هرزه استوار ایستاده تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سپیدترین اذان آزادی   بشنوید
سپیدترین اذان آزادی را
از گلوی «بلالی» که.
به سمت روشن دنیا اشاره می‌کند
به سمت بیداری صبح:
«حی علی الفلاح».

***
والعصر!
فردا
«داخل واژه صبح
صبح خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ زکزاکی شیعیان نیجریه رهبر شیعیان نیجریه شعرای آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم

معاون اجرایی ارتش گفت: امروز بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز درس شجاعت، مردانگی، تحمل در مقابل شرایط سخت، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمین را به ما آموختند و امثال شهید قرنی‌ها در دفاع مقدس کم نبودند.

معاون اجرایی ارتش گفت: شهید قرنی در دوران شاه از تمام زیبایی‌ها و تعلقات مادی گذشت و یک تنه در مقابل فساد دستگاه طاغوت ایستادگی کرد، به دنبال این ایستدگی بود که از ارتش اخراج و زندانی شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ایشان را به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش برگزیدند و ایشان در همان مدت زمان اندک فرماندهی کل ارتش با قاطعیت در مقابل تجزیه‌طلبی‌های غرب کشور ایستاد.

امیر محمودی بیان کرد: در استمرار مبارزات شهدایی همچون شهید قرنی امروز شاهدیم که غزه در مقابل همه دنیا ایستادگی می‌کند و در شرایط محاصره دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد.

این فرمانده ارشد نظامی همچنین بیان داشت: یک ارتش موفق و حافظ امنیت کشور باید از نیرو‌های مومن و متدین بهره ببرد که الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأسی از حضرت امام خمینی چنین کادرسازی برای خود رقم زده است.

معاون اجرایی ارتش تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا سال‌های گذشته فرمودند که در بسیاری از کشور‌های دنیا مقامات عالی رتبه و فرماندهان نظامی از بدنه ارتش و نیرو‌های نظامی اطلاعی ندارند. اما در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان عالی رتبه در نوک پیکان حوادث قرار دارند.

امیر محمودی بیان کرد: حضور تعیین کننده یک فرمانده در صحنه نبرد مابقی نیرو‌های نظامی را برای تحرک و اقدام موثر آماده می‌کند، شهیدان بابایی، قرنی، سلیمانی، صیاد شیرازی و باقری چنین فرماندهانی بودند.

وی در پایان تصریح کرد: الحمدالله بسیاری از جوانان کشورمان به تأسی از فرماندهان شهید خود آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند
  • رهبر انقلاب در جلسه مرتبط با عملیات «وعده صادق» چه شعری خواندند؟+ عکس
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • شیخ زکزاکی: از حمله ایران به اسراییل از خوشحالی گریه کردم
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل