Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیر حسین کولیوند گفت: تصادف سواری پژو حامل سوخت با اتوبوس مسافر در محور ایرانشهر طی امروز ساعت ۰۹:۴۰ دقیقه خبر داد. تاریخ انتشار: 11:06 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۸۳

پیر حسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، از تصادف سواری پژو حامل سوخت با اتوبوس مسافر در محور ایرانشهر طی امروز ساعت ۰۹:۴۰ دقیقه خبر داد و گفت: محل این حادثه در محور ایرانشهر بم ۲۵ کیلومتری بزمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: اطفا حریق هنوز ادامه دارد.

کولیوند در ادامه افزود: تاکنون ۱ بالگرد و ۳ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان اورژانس در ادامه بیان کرد: احتمال فوت ۶ نفر وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان اورژانس کولیوند تصادف بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد