Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، دلار در حالی صبح امروز را با قیمت ۱۲۰۵۰ تومان آغاز کرد که دلالان در کانال های فیک نیوز سعی داشتند با اطلاعات دروغین مثل دیروز مانع از ورود قیمت دلار به کانال ۱۱ هزار تومان شوند اما این ترفند موثر نیافتاد و از دقایقی پیش دلار با قیمت ۱۱۹۵۰فروخته می شود.

در بازار غیررسمی تهران تقریبا همه فروشنده اند و با توجه به تحلیل های ناشی از بازگشت ثبات اقتصادیبه کشور که پیش بینی می کنند سقوط قیمت دلار به کانال ۹هزار تومان محتمل باشد، اکثرا برایجلوگیری از ضرر بیشتر در حال فروش دلارهای خانگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار برنا تومان کانال دلالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟

در دنیای امروزی اطلاعات و داده‌ها به راحتی در دسترس قرار دارند و کمتر کاربری را پیدا می‌کنید که قبل از خرید یک محصول مشخصات و ویژگی‌های مربوط به آن را مطالعه نکند. - اخبار بازار -

اما ممکن است برای خرید هر محصولی ندانند که باید به چه ویژگی‌هایی اهمیت بیشتری دهند. ضمن اینکه نکاتی همیشه وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند خرید بهتری داشته باشید. 

ینابراین در این مقاله مهم ترین نکاتی که پیش ازخریدورقکامپوزیت باید بدانید را شرح داده‌ایم.

ورقکامپوزیت به ورقی گفته می‌شود که پایه آن آلومینیوم و پلی اتیلن است که آلومینیوم آن آلیاژهای مختلف دارد و عناصر دیگری نیز مانند پلی اتیلن و چسب در آن ترکیب شده‌اند. ورق های کامپوزیت دارای درصدی مختلفی از آلومینیوم می‌باشند.

این محصول در انواع متفاوت تولید شده که همه آنها دارای ضخامت استاندارد و ابعاد کلی استانداردی دارند که می‌توان در ابعاد متفاوتی نیز می‌باشند و بسته به نیاز پروژه انتخاب و تولید می‌‌گردند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز ورق های کامپوزیت مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر تحمل حریق می‌باشد که در کامپوزیتهایضدحریق بسیار مقاوم هستند.

????قیمت ورق کامپوزیت

قیمت ورق آلومینیوم کامپوزیت  در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت ورق آلومینیوم کامپوزیت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود.

در بازاری که فروشنده‌های بسیاری وجود دارند، یافتن مرجع فروش ورق آلومینیوم کامپوزیت مطمئن که دارای رزومه کاری قوی باشد بسیار اهمیت دارد. مرجعی که علاوه بر حفظ کیفیت، قیمت مناسبی ارائه دهد.

به طور کلی قیمت ورق کامپوزیت بر مبنای ضخامت و نوع پوشش و طرح و رنگ سازنده آن متفاوت است.

همچنین عوامل مختلفی همچون ضخامت ورق، نوع ورق و برند تولید کننده آن تاثیر گذار است.

علاوه بر موارد گفته شده، در سالهای اخیر، نوسانات قیمت ارز همواره بر قیمت انواع ورق فلزی ، موثر بوده است.

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت را دارید ورق متناسب با پروژه خود را انتخاب کنید و حتما اطلاعات مربوط به هر ورق آلومینیوم کامپوزیت را مطالعه کنید.

▪️ عوامل موثر بر قیمت ورق کامپوزیت

فاکتورهایی هستند که بر قیمت ورق کامپوزیت در بازار تأثیر می‌گذارد که شامل: 

نوسان ارزنرخ جهانی آلومینیومضخامت آلومینیومضد حریق بودننوع پوشش رنگ 

????خرید ورق کامپوزیت از مرکزی معتبر

قیمت ورق کامپوزیت مهم ترین نکته در هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت است اما چیزهایی مثل قیمت و کیفیت در هنگام خرید محصولات آلومینیومی مهم هستند اما کافی نیستند.

قبل از خرید ورق کامپوزیت این را بدانید که آیا از فروشنده معتبری خرید می‌کنید؟

حتما چک کنید که مرکزی که از آن خرید می‌کنید رزومه قوی داشته باشد و بررسی کنید که فروشنده امکان ارسال بار به تمام نقاط را دارد؟ در غیر این صورت شما باید درگیر ماشین و راننده با هزینه اضافه باشید.

 یا اینکه مطمئن شوید که فروشنده امکان خرید عمده و یا با حجم کم را داشته باشد.

 اگر نیاز به پرداخت هزینه به صورت اقساط، چک و یا شرایط داشته باشید، بهتر است از شرکت هایی خرید کنید که این شرایط را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

ورق کامپوزیت آلومینیوم نیز همچون ورق فلزی دیگر پرطرفدار است. لازم است در مورد باربری و شرایط ارسال و تحویل بار نیز اطلاعاتی به دست آورید. بار شما باید بیمه شده باشد، به طور سالم و در موعد مشخص شده به مقصد برسد.

????دریافت اطلاعات مهم و ضروری از فروشنده

علاوه بر قیمت ورق کامپوزیت نکته مهمم دیگر اطلاعاتی است که باید زمان خرید از فروشنده دریافت نمایید،تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شود:

▪️ مشخص کردن ضخامت ورق 

با توجه به ضخامت ورق، کاربرد آن و قیمت پایه اعلامی نیز متفاوت می‌باشد. به طور مثال، اگر قصد استفاده در نمای ساختمان با ارتفاع بالا را دارید باید از ورق کامپوزیت با ضخامت های بالا مانند سه دهم یا پنج دهم میلیمتردر اجرای نمای کامپوزیت  استفاده کنید.

▪️ مشخص کردن نوع ورق

علاوه بر تعیین نوع ورق از نظر خشدار، براق یا رنگی بودن، باید روکش دار بودن یا نبودن و نیز فابریک بودن ورق را (در صورت نیاز) به فروشنده اعلام کنید. برای مثال، ورق خشدار در مقابل ورق رنگ مات ، قیمت بیشتری دارد، ورق های کامپوزیت در ضخامت های مختلف عرضه می‌شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

▪️ اعلام ابعاد ورق

در صورتی که درخواست ابعاد استاندارد ورق کامپوزیت را داشته باشید، قیمت آن ها در مراکز فروش مختلف مشابه است؛ اما برای خرید ورق کامپوزیت در ابعاد غیر نرمال (به طور مثال 1.25*6) به دلیل کم بودن موجودی چنین ابعادی، قیمت پایه آن نیز بیشتر خواهد بود.

▪️ اطلاعات برند

در صورت خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت ایرانی مطمئن شویم که برند مورد نظر خدمات پس از فروش را به درستی ارایه می‌دهد یا خیر؟ و آیا تابحال سابقه طبله کردن در ورق ها را داشته است؟ 

????بعد از خرید ورق کامپوزیت چه مواردی را بررسی کنیم؟

یکی از مهم‌ترین نکات پس از خرید هرگونه ورق کامپوزیتی که حتماً باید به آن توجه داشته باشید، مقایسه دقیق ضخامت آلومینیوم با ضخامت آلومینیوم درج شده در فاکتور فروش شرکت است.

همچنین اینکه در این مرحله حتماً دقت و تمرکز کافی را در بررسی ویژگی‌های ظاهری بار و اطمینان کامل از سلامت بار و در نهایت چگونگی نگهداری از آن داشته باشید.

خرید اینترنتی ورق آلومینیوم کامپوزیت

بعد از اینکه با نکات تاثیر گذار در قیمت ورق کامپوزیت آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرنتی معتبر فروش ورق کامپوزیت مثل گارنت بروید و انواع مختلف ورق را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ورق‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانتنامه و گارانتی هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل ورق آلومینیوم کامپوزیت هم در گارنت بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به  سایت گارنت  بروید و ورق کامپوزیت مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید، بسیار سریع برای شما ارسال شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • کاسبی با ترس و لرز/ چرا کاسبان در هر معامله بخشی از سرمایه خود را از دست می‌دهند (فیلم)
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد