Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله جوانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم یک نکته ظریف را قابل توجه دانستند و آن این است که انقلاب اسلامی یک حرکت است.

وی با بیان اینکه بخشی از راه طی شده و بخشی از راه مانده است گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید دشواری‌های راه آینده کمتر از دشواری‌های گذشته است.

اهم اظهارات معاون سیاسی سپاه به شرح زیر است:

* انقلاب اسلامی ایران وقتی در مراحل اولیه بود، به دنبال آن بودند که انقلاب پیروز نشود و بعد از پیروزی تلاش کردند ایران نظام نداشته باشد و ترورها را آغاز کردند، جنگ را بر ما تحمیل کردند و کشور را با شرایط سختی محدود کردند تا ما را در حرکت متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* رهبری حکیمانه امام(ره) خودباوری در بین مردم ایجاد کرد و ما بر چالش‌ها پیروز شدیم، دشمن در چهل سال گذشته تمام تلاش خود را کرد تا ما عقب‌نشینی کنیم.

* اگر زمانی صدام را تحریک کردند تا علیه ما بجنگد امروز کشور عراق همراه ماست و حوزه فعالیت انقلاب بسیار گسترده‌تر شده است، امروز دشمن می‌گوید چرا شما به مقاومت کمک می‌کنید و ادبیات دشمن متفاوت شده تا نوعی اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی در دنیا به وجود بیاورد.

* دشمن در سال‌های اول تصورش این بود که با استفاده از ابزارهای سرد ما را به نابودی بکشاند، اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دشمن جنگ ترکیبی هوشمند آغاز کرده و می‌داند جنگ نظامی علیه ما کارساز نیست و جرات این کار را هم ندارد.

* آمریکا فشار اقتصادی را با تمام توان بر کشور ما ایجاد کرده و با این اقدام قصد دارد توده مردم را تحت فشار قرار دهد و مردم را در تنگنای معیشتی بگذارد، دشمن سرمایه‌گذاری زیادی در فضای مجازی کرده و با استفاده از ابزار رسانه سعی بر انحراف جامعه و تشویش اذهان عمومی دارد.

* تا قبل از پدیده انقلاب یک نگرانی و وحشتی وجود داشت که روزی مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند، با پیروزی انقلاب و به تعبیر کارشناسان ظهور دوباره اسلام نگرانی آنها بیشتر شد. آنها متوجه این موضوع هستند که انقلاب ایران ظرفیت تمدن‌سازی اسلامی را در دنیا دارد و رویکرد این تمدن سعادت انسان است، تمدن غربی مبتنی بر لذت‌گرایی و به دور از معنویت است و در واقع پوچ‌گرایی است.

* انقلاب ایران یک انقلاب دینی است و امام از آن به‌عنوان اسلام ناب یاد می‌کند، دین اسلام یک سبک زندگی دارد که کمال انسانیت در آخرت را هم به ما نشان می‌دهد.

* مقام معظم رهبری با استفاده از این ظرفیت دین در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر تقویت خودباوری در جوانان تاکید دارند و می‌فرمایند باید مراقب باشیم که دشمن در جنگ نرم علیه ما جوانان را نشانه گرفته است، نشاط جوانی از ملزومات تمدن‌سازی است و کشور ما یک کشور جوان است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

* ما هفت درصد منابع و ذخایر جهان را در کشور خود داریم که همه اینها در کنار جمعیت جوان بسیار ارزشمند است و دشمن از این ظرفیتها نگران است، کشور ما مفاخر علمی زیادی در گذشته داشته است اما در دوره قاجار تمام این ظرفیت‌ها را از دست داده و به کشوری سرخورده تبدیل شد.

* با پیروزی انقلاب کشور از لاک خود بیرون آمد و امروز سهم ایران در تولید علم 20 برابر شده و به 2 درصد در دنیا رسیده است تصریح کرد: تنها مشکل ما گره‌های ذهنی جریان‌های سیاسی است که هنوز باور ندارد ما در حال عبور از غرب هستیم و خودمان آنقدر توانایی داریم که نیازی به غرب نداریم.

27219

کد خبر 1280160

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروهای مسلح خبرآنلاین ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس اتحادیه اروپایی شورای نگهبان تیم ملی فوتبال ایران ایران و آمریکا مسکن بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد