Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سعید نمکی روز سه شنبه در سومین جلسه هیأت امنای مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در جمع خبرنگاران افزود: حدود چهار ماه است که گروه‌هایی به صورت چراغ خاموش در زمینه ارزهایی که توسط شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی گرفته شده است، کار می‌کنند. در زمینه اینکه این ارزها کجا مصرف شده و چه کسانی دریافت کرده اند، عده‌ای تخلفاتی داشتند که در حال رسیدگی هستیم و با این موارد برخورد قانونی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داروهای تاریخ مصرف گذشته در برخی موارد وارد شده است. با این موضوع‌ها برخورد می‌کنیم. همچنین با ۲ میلیون یورو ارز دریافتی، به جای استنت قلب، کابل برق وارد شده است. مواردی نیز وجود دارد که با دریافت ارز دولتی، تجهیزات وارد شده و به بخش خصوصی منتقل شده است. در تجهیزات پزشکی سامانه به روزی ایجاد می‌کنیم تا مشاهده شود چه کسی ارز دریافت و چه چیزی وارد کرده است. درباره دارو نیز ثبت و ضبط درست نبوده است. این قول را می‌دهم که برای حمایت از بیت المال از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنیم.

رسانه‌ها برای مبارزه با فساد به وزارت بهداشت کمک کنند

نمکی بیان کرد: رسانه‌ها باید در مسیر مبارزه با فساد به وزارت بهداشت کمک کنند، زیرا یکی از مشکلات ما این است افرادی که سال‌ها سوءاستفاده می‌کردند، ارتباطات رسانه‌ای دارند و در زمینه مبارزه با فساد، بزرگترین اهرم ما رسانه‌های پاکیزه‌ای است که در کشور داریم. برای شکستن فضای مسموم تبلیغاتی این جریان که نمی‌خواهد اجازه بدهد حقایق آشکار شود، به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.

تعدادی از شرکت‌های هیأت امنای ارزی منحل شدند

وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت شرکت‌های هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت نیز گفت: حسابرسی شرکت‌های هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت انجام شده و در حال اتمام است. به نتایجی که در برخی موارد نامطلوب است، رسیدیم. برخی از این شرکت‌ها ادغام و برخی منحل شدند. همچنین جمع کردن برخی از این شرکت‌ها تا رسیدگی حقوقی و قضائی، مقدور نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت درمان و آموزش دارو دفاع مقدس سازمان غذا و دارو قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۱ هزار ۵۴۴ مورد و پلمب مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

دیگر خبرها

  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • آغاز به کار ستاد جهش تولید محصولات سلامت محور در وزارت بهداشت