Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:10:50 GMT

سارق میلیاردی طلا به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۰۱۸

سارق میلیاردی طلا به دام پلیس افتاد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری سارق و مالخر طلا‌های مسروقه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد. تاریخ انتشار: 11:16 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۷۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ " رضا کوهستانی " در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا به میزان ۳ کیلوگرم در شهرستان صومعه‌سرا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق در این پرونده شدند، افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۳ کیلوگرم طلا و جواهرات زینتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال با همدستی یک نفر دیگر و فروش آن‌ها به یک مالخر در رشت اعتراف کرد.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه ماموران مالخر این پرونده را نیز دستگیر کردند، ادامه داد: مال باخته در تحقیقات پلیسی عنوان داشت، شغل او ویزیتور بوده و به منظور خرید و فروش طلا قصد رفتن به شهر رشت را داشت که متهمان با اطلاع قبلی از حمل طلا‌ها بوسیله وی در مسیر صومعه‌سرا به رشت او را به عنوان مسافر سوار کرده و به بهانه خراب شدن خودرو پس از پیاده کردنش در یک اقدام برق‌آسا کیف حاوی طلا‌ها را که درخودرو بود ربودند و به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با اشاره به اعتراف سارق و مالخر دستگیر شده گفت: مالخر که صاحب یکی از طلا فروشی‌ها در شهرستان رشت بود به دلیل اختلافی که با شاکی داشته پیشنهاد ربودن کیف را به ۲ تن از متهمان داده و آن‌ها نیز اقدام به تعقیب شاکی و سرقت طلا می‌کنند و سرانجام طلا‌ها را به مالخر تحویل و از این بابت ۲ فقره چک ۲ میلیارد ریالی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم ۳۲ و مالخر ۳۸ ساله به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق سرقت طلا مالخر مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد