Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@16:56:37 GMT

ترامپ: نژاد پرست نیستم!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۰۲۵

ترامپ: نژاد پرست نیستم!

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی در کاخ سفید گفت: اینها افرادی هستند که از کشور ما متنفرند. آنها از کشور ما نفرت دارند. فکر می‌کنم آنها به شدت نفرت دارند.

روز یکشنبه، ترامپ در توئیت‌هایی نوشت، زنان دموکرات عضو کنگره آمریکا باید به کشورهایشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تن از این زن‌ها که رئیس جمهوری آنها را در توئیت‌هایش هدف قرار داد، متولد آمریکا هستند و یکی از آنها، ایلهان عمر، مهاجر سومالیایی است که در ۲۰۰۰ شهروند آمریکا شده است.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا نگران است که بسیاری از مردم این توئیت‌ها را نژادپرستانه می‌ببینند و گروه‌های ملی‌گرای سفیدپوست هم همین گونه صحبت می‌کنند، گفت: من نژادپرست نیستم چون بسیاری از مردم با من هم عقیده‌اند. آنها همیشه شکایت دارند، خب اگر این طور است همین الان به کشورهایتان بازگردید. اگر می‌خواهید برگردید اگر هم نمی‌خواهید، برنگردید اما اگر خوشحال نیستید، می‌توانید آمریکا را ترک کنید!

ترامپ به اسم ایلهان عمر که از جنگ سومالی گریخته و به آمریکا آمده است، اشاره کرد و گفت: او از یهودیان بدش می‌آید.وی افزود: من «عمر» را می‌بینم و نحوه صحبتش از القاعده را می‌شنوم.

رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه داد: کسی از سومالی آمده، کشورش مفلس است و دولتی مفلس دارد، به کشور ما آمده و اکنون نماینده کنگره است، خب هرگز ناراضی نخواهد بود. او چیزی‌های افتضاحی درباره اسرائیل می‌گوید. او از اسرائیل و یهود بدش می‌آید، مساله به همین سادگی است.

ترامپ همچنین الکساندریا کورتز، دیگر نماینده دموکرات را متهم کرد که مانع انتقال شرکت تجارت آمازون به نیویورک شد که باعث شد ده‌ها هزار فرصت شغلی از بین برود. این سخنان ترامپ واکنش‌های بسیاری را برانگیخته است. در یکی از تازه‌ترین واکنش‌ها ترزا می، نخست وزیر انگلیس توئیت‌های ترامپ درباره نمایندگان دموکرات را کاملا غیرقابل قبول دانست.

سخنگوی ترزا می به خبرنگاران گفت: می این لحن صحبت کردن درباره آن زنان را اصلا قابل قبول نمی‌داند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، روز ۲۵ بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به سؤالات آنان پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

در بخشی از این دیدار آمده است؛

عربستان و اسرائیل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند. ما در آذر ۹۳ می‌توانستیم در برجام به توافق نهایی برسیم. در آن مقطع با ۱+۵ بر سر سه موضوع اختلاف داشتیم، در ایران هم روی این سه موضوع حساسیت بود اما در داخل به صورتی که آن‌ها هم قبول کنند، حل‌وفصل کردیم و اختیارات لازم را به آقای ظریف دادیم. ما در آستانه توافق نهایی بودیم که سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان با هواپیما از عربستان به وین رفت و داخل هواپیما با جان کری مذاکره کرد. اسرائیل هم از طریق فرانسه و آمریکا فشار می‌آورد.

درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم.

قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید. بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888212

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ: حمله حماس وحشتناک بود، اما اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد