Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه واقع گرایی خوب است نه شعار، گفت: همه مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته‌ایم و مقاومت مردم و برنامه‌های دولت بخش مهمی از دشمنی‌ها و فشارها را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالناصر همتی امروز سه شنبه -۲۵ تیرماه- در نشست خود با فعالان اقتصادی استان اصفهان، با بیان اینکه صحبت کردن در جمع اصفهانی ها خیلی سخت است، اظهار کرد: شرایط کشور بسیار خاص است و همه باید برای اقتصاد تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط دولت ما مورد هجمه استکبار نیست بلکه استکبار دست بسیاری از کشورها برای رابطه اقتصادی با ایران را بسته است.

وی افزود: وظیفه داریم به عنوان مسئولان کشور و بخش محوری سیستم ارزی و پولی کشور وابستگی کشور را به حداقل برسانیم، هدف دشمن پول ملی کشور ما و راه انداختن مسائل سیاسی در کشور است .

رییس کل بانک مرکزی اضافه کرد: همه مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته ایم، سال گذشته کاهش رشد اقتصادی به دلیل مسائل ارزی بود. تولید ناخالص ملی غیر نفتی ما کاهش چندانی نداشته و می تواند با کمک فعالان اقتصادی کشور خیلی سریع احیا شود. باید کمتر در فعالیت بخش های اقتصادی دخالت کنیم تا بازار خودش راهش را بیابد و در پیش گیرد.

همتی گفت:  واحدهای صادراتی و کشاورزی به خوبی رشد می کنند، کاهش واردات نیز به بسیاری از واحدهای تولیدی کشور رونق داده است. در حال اصلاح تدریحی شاخص‌های اصلاحی است و نرخ بیکاری ۸ دهم درصد است. باید با همراهی دولت و مردم از این شرایط عبور کنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقتصاد حساب فعالان اقتصادی رئیس کل بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد

خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اظهار کرد: اتفاقات خیلی خوبی در حوزه اقتصادی رقم خورده است، رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و کنترل کاهش حجم نقدینگی را داشتیم که محصول تلاش تیم اقتصادی دولت است.

وی افزود: طبیعی است که بعضی‌ها دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعه درست می‌کنند، ابدا هیچ تغییری قرار نیست رخ دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد