Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود گرشاسبی روز سه شنبه در جلسه کارگروه مسکن شهرستان مرند، ضمن اشاره به مشکلات هیئت مدیره های تعاونی‌های مسکن در مرند یادآوری کرد: مسؤولین مربوط باید در خصوص مواردی که موجب توقف پروژه‌ها شده است، رفتارهای قانونی درست را انجام داده و با احصای موانع، در راستای منافع مردم و حل مشکلات آنها عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: چنانچه در مورد صدور سند شهرک میلاد اقدامات مؤثری انجام شده است، در حوزه الحاق این شهرک به شهر مرند نیز باید بین نهادهای مسؤول و شرکت کوثر آذربایجان، رفتارهای اصلاحی شکل گیرد.

فرماندار ویژه مرند تشریح کرد: ضروری است نگرش رؤسا، برای پیشبرد امور مردم و تسهیل در انجام آنها، مثبت و ایجابی باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد تغییر در ذهنیت مسؤولین گفت: نهادهای مسؤول جهت تسریع در رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن، باید راهکار ارائه کرده و با برخی رفتارهای غلط، موجب ایجاد هزینه برای آینده نشوند.

گرشاسبی افزود: رؤسای ادارات باید با افزایش تعامل و همکاری با یکدیگر، سعی کنند تا حد امکان مسائل و مشکلات را بصورت محلی و در شهرستان حل کنند.

وی همچنین تاکید کرد: جهت اطلاع و استفاده مردم از وام‌های مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، اطلاع رسانی‌های لازم توسط متولیان امر انجام گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد پردیس سینمایی در مرند گفت: با شکل گیری رفتارهای فرهنگی در شهرستان، می‌توان در حوزه‌های دیگر نیز به توسعه و پیشرفت دست یافت.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع دشه است.

۹۹۱۶/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند

فرماندار شهرستان مرند در مراسم اجرای طرح ایمنی در مدرسه روستای اردکلو گفت:طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی با هدف آشنایی کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیکی در مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند برگزار شد.

داوودعباسی افزود: همیاران پلیس کودک در فرهنگسازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی نقش پررنگی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند