Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@20:23:53 GMT

آغاز عملیات ادامه انتقال آب کرج به فردیس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۱۸۶

آغاز عملیات ادامه انتقال آب کرج به فردیس

فرماندار فردیس در آئین کلنگ زنی خط انتقال آب ۹۰۰ میلی متری در شهرک طالقانی کرج گفت: موانع اجرای پروژه انتقال آب فردیس برطرف شده و انتظار می‌رود با احداث این شبکه، مشکل کمبود آب آشامیدنی فردیس مرتفع شود.

ابوالفضل اینانلو افزود: این شبکه به طول ۱۰ کیلومتر در سه مرحله اجرایی شده که قطعه نخست آن پیش از این انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: یک مخزن ذخیره آب در اجرای این پروژه در بوستان جهان نما کرج ساخته می‌شود و آب این مخزن از سد کرج تأمین خواهد شد.

مدیر امور آبفای شهرستان فردیس نیز گفت: قطعه نخست خط انتقال آب از شهرک وحدت فردیس تا شهرک طالقانی کرج به طول سه و نیم کیلومتر اجرا شده است.

مرتضی یاوری افزود: قطعه دوم این پروژه حدفاصل ریل راه آهن واقع در شهرک طالقانی کرج به طول یک کیلومتر و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال آغاز و طی یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اکنون آب آشامیدنی ساکنان فردیس توسط ۶۲ حلقه چاه آب تأمین می‌شود که میزان آبدهی این چاه‌ها یک هزار و ۵۰۰ میلی متر در ثانیه است.

46

کد خبر 1280193

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتقال آب استان البرز باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران شورای نگهبان اتحادیه اروپایی ایران و آمریکا فدراسیون فوتبال مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان

مجید صالحی‌امیر از واگذاری ۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در این استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن در قالب گروه‌های ساخت داده شود.

او گفت: در همه شهر‌های استان زمین مورد نیاز مسکن ملی تأمین شده است، برنامه‌ریزی شده امسال هر ماه یا هر دو ماه یک‌بار قطعات حدوداً ۲۰۰ متری به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به تحویل قطعات زمین در راستای قانون حمایت از فرزندآوری گفت: در استان همدان تاکنون ۱۳۰۰ نفر تشکیل پرونده داده و ۷۰۰ قطعه به ۸۸۶ خانوار واگذار شده است.

صالحی‌امیر درباره پروژه بزرگ ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز شهر همدان گفت: این پروژه ۱۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشکلات تفکیک اسناد آن حل شده و ۷۰ سند تفکیکی صادر شده است.

او با اشاره به احداث اماکن عمومی در این شهرک گفت: براساس دستور استاندار تمامی دستگاه‌های اجرایی متولی خدمات روبنایی باید نسبت به دریافت زمین و آغاز عملیات اجرایی این اماکن اقدام کنند که تاکنون آموزش و پرورش استان اقدام به تحویل زمین کرده و اداره‌کل اوقاف و نیروی انتظامی نیز در آخرین جلسه شورای تأمین مسکن استان اعلام آمادگی کردند تا در هفته جاری اراضی خود را تحویل بگیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه پروژه ۱۲۰ واحدی شهرک بهشتی به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه به اتمام رسیده و تنها بحث آسفالت و دیوار پشت بنا باقی مانده که به علت سرمای هوا اجرایی نشده و در هفته گذشته پیامک انتخاب واحد برای متقاضیان این پروژه ارسال شده است.

صالحی امیربا اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۶۹۰ واحدی شهرک بهشتی گفت: بنیاد مسکن استان قول داده این پروژه را تا هفته دولت آماده کند، ضمن اینکه پروژه ۶۰۰ واحدی دیگری در جوار این پروژه آغاز شده و در مرحله احداث فونداسیون است.

او درباره آخرین وضعیت شهرک جدید اکباتانا نیز یادآور شد: تملک اراضی شهر اکباتانا توسط شرکت شهر‌های جدید آغاز شده و این شرکت قول داده ظرف دو ماه آینده کل اراضی این شهر را تملک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • انتقال واحدهای ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • انتقال واحد‌های ضایعاتی مجوزدار به شهرک ضایعات تا ابتدای تابستان
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان