Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگانه  سرپرست فرودگاه شهدای ایلام در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش ورود زائران به استان ایلام گفت: عملیات احداث ترمینال بین المللی فرودگاه شهدای ایلام در حال اجراست و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به بین المللی شدن فرودگاه ایلام در سال‌های گذشته افزود: در اربعین ۹۶ شاهد انجام ۱۱ پرواز بین المللی به مقصد نجف اشرف به صورت رفت و برگشت و در اربعین ۹۷ یک پرواز باری از ایلام به مقصد نجف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه ادامه داد: در حال حاضر تمامی شرایط برای اجرای پرواز‌های بین المللی در این فرودگاه مهیاست و تاکنون شرکت‌های هواپیمایی همچون شرکت پویا برای انجام پرواز‌های خارجی از مبدا این فرودگاه به مقصد کشور عراق اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام به پرواز‌های کنونی این فرودگاه نیز اشاره کرد و بیان کرد: روزانه ۴ پرواز از فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران به صورت رفت و برگشت و در هفته سه پرواز دیگر از ایلام به مقصد مشهد به صورت رفت و برگشت صورت می‌پذیرد.

سرپرست فرودگاه شهدای ایلام به حجم کل تردد مسافران نیز اشاره و تاکید کرد: در ماه بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای ایلام مسافرت می‌کنند.

انتهای پیام/با

 تمهیدات  لازم برای انجام پرواز‌های بین المللی در فرودگاه شهدای ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟