Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان فوتبال کشور برای تیم‌هایی که نتوانند ورزشگاه‌های خود را تجهیز کنند برنامه جالب و جدی دارند. تاریخ انتشار: 11:25 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۸۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با پایان لیگ برتر هجدهم مسئولان فوتبال کشور رسما به همه باشگاه اعلام کردند که باید در بحث میزبانی حداقل استاندارد‌های لازم را رعایت و ورزشگاه‌های خود را تجهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل استاندارد‌های لازم شامل چهار مورد شماره‌گذاری صندلی‌های ورزشگاه، نصب گیت‌های ورود و خروج هواداران، نصب دوربین‌های مداربسته و بلیت فروشی الکترونیک می‌شود. در این مورد حتی اعلام شد تا زمانی که مشکلات برطرف نشود لیگ هم شروع نخواهد شد.

با این شرایط به نظر می‌رسد مسئولان فوتبال کشور روی این موضوع به شدت تاکید دارند. چیزی که در این مورد مدنظر مسئولان است، در صورتی که باشگاهی نتواند تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر ورزشگاه خود را به حداقل استاندارد‌های لازم برساند، بازی‌های آن تیم در استان همجوار برگزار می‌شود. به طور مثال اگر ورزشگاه تیم شاهین شهرداری بوشهر آماده و مورد تایید نباشد بازی‌های این تیم در خوزستان برگزار می‌شود.

البته این در شرایطی است که اگر ورزشگاه استان همجوار استاندارد‌های لازم را نداشته باشد بازی بدون تماشاگر خواهد بود و تنها در صورت مورد تایید بودن ورزشگاه استان همجوار بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود. برای مثال، اگر ورزشگاه تیم شاهین در بوشهر تایید نشود و طبق این قانون بازی در خوزستان برگزار شود فقط در صورت تایید ورزشگاه شهدای فولاد یا غدیر هواداران حق حضور در این ورزشگاه را دارند و غیر اینصورت بازی بدون تماشاگر خواهد بود.

به نظر می‌رسد فشار زیاد فیفا و البته حواشی عجیب فصل گذشته لیگ برتر باعث شده مسئولان این بار خیلی جدی‌تر از قبل به فکر بالابردن امنیت ورزشگاه‌ها بیفتند تا جان هواداران به خاطر یک بازی فوتبال به خطر نیفتد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان حواشی ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان هوادار بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

هوادار بازی از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ توسط محسن سفید چقایی به گل رسید. شاگردان مسعود شجاعی در ادامه نیز به حملات خودشان روی دروازه پیکان ادامه دادند و در دقیقه ۲۸ نیز توسط یونس شاکری به گل رسیدند تا بازی ۲ - صفر شود.

در ادامه شاگردان رضا عنایتی که چیزی برای از دست دادن نداشتند فشار زیادی بر هوادار وارد کردند و  تنها پس از ۳ دقیقه از گل دوم هوادار محمدحسین فلاح موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ - ۱ هوادار به پایان رسید، اما در نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و در نهایت در دقیقه ۸۶ توسط ابوالفضل زمانی به گل رسیدند تا این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

هوادار و پیکان هر دو ۲۵ امتیازی هستند به، اما دلیل تفاضل گل بهتر هوادار در رتبه یازدهم و پیکان در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول