Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت: تصمیم جدید شورای اتحادیه اروپا مبنی بر تعلیق هر نوع مذاکره ای با آنکارا در سطح مقامات بلندپایه بر ادامه فعالیت‌های ترکیه در شرق دریای مدیترانه تاثیر نخواهد داشت.

دوشنبه شورای اتحادیه اروپا به علت مناقاشات این اتحادیه و آنکارا بر سر حفاری‌های ترکیه در منطقه تجاری انحصاری قبرس، مذاکرات با آنکارا در سطح مقامات بلندپایه را به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است قبرس در سواحل جنوبی جزایر شرق دریای مدیترانه یک میدان گازی کشف کرده و حق بهره برداری از آن موجب بروز اختلافات اخیر میان ترکیه و اتحادیه اروپا شده است.

کد خبر 4667898

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه اتحادیه اروپا قبرس مولود چاووش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟
  • آیا آنکارا واسطه جدید میان حماس و اسرائیل خواهد بود؟