Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:28:09 GMT

بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۳۹۶

بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

سرهنگ عزیز الهیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین نسبت به شناسایی و ضبط ۲ محموله قاچاق اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند با شناسایی یک انبار دپو و احتکار کالا مقدار بیش از ۷۰۰ تن گندم احتکار شده و همچنین نسبت به توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۲۰ راس احشام غیرمجاز اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر و تشکیل پرونده قضایی در این خصوص بیان داشت: ارزش محموله های مکشوفه طبق نظر کارشناسان به ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال می رسد.

سرهنگ الهیاری در پایان گفت: یکی از برنامه‌هایی که پلیس به صورت جدی دنبال می‌کند مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی است که با اقدام خود به توسعه اقتصادی کشور لطمه وارد می‌کنند.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • کشف ۹ تن چوب قاچاق در ماسال
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند