Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با آغاز مسافرت‌های تابستانی، طرح تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان آغاز شد و همچنان با ۹ تیم نظارتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و پایانه‌های حمل و نقل مسافر به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود افزود: بیشترین تخلفات شرکت‌های مسافربری که در این طرح شناسایی شده شامل سوار کردن مسافر خارج از سیستم رایج بلیط فروشی، برخورد نامناسب راننده و همکارانش با مسافران، صدور صورت وضعیت غیرمجاز، صدور صورت وضعیت برای وسیله نقلیه دارای نقص فنی و صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر بوده است.

وی مهمترین تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا را نیز رعایت نکردن ضوابط و مقررات تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی، و رعایت نکردن ضوابط حمل محموله‌های ترافیکی ذکر کرد و گفت: با معرفی شرکت‌های مختلف به مراجع قانونی، از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری و حکم برخورد قاطع با متخلفان صادر خواهد شد.

معاون اداره کل حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه در ۲۰ روز گذشته ۱۱۱ شرکت حمل و نقل بار و مسافر در جنوب استان کرمان، به صورت ویژه بازرسی شد از مسافران و صاحبان بار‌ها خواست از حقوق قانونی خود در حوزه حمل و نقل آگاه شوند و در صورت برخورد با هرگونه تخلف، موارد را به شماره تلفن ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

برخورد با شرکت های متخلف حمل و نقل در جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان

رضا فلاح، عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت در سراسر استان کرمان گفت: از این تعداد ۱۵۰ نیروی امدادگر در جنوب استان در حالت آماده باش هستند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر بیشترین میزان بارندگی جنوب استان کرمان در شهرستان جازموریان روستای کروچان صورت گرفته است افزود: با تدبیر فرماندار جازموریان دستور تخلیه این روستا صادر شده است و بیشترین نگرانی ما فعلاً مربوط به این منطقه است که بارندگی در آن شدید است.

وی گفت: در روستای پورشعبان حسین آباد شهرستان منوجان نیز میزان بارندگی شدید است که برای احتیاط بیشتر، مدرسه روستا برای اسکان اضطراری مردم در امشب تجهیز شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

کد خبر 6080205

دیگر خبرها

  • آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز