Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:14:06 GMT

پورعلی‌گنجی به اردوی العربی ملحق شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۵۰۳

پورعلی‌گنجی به اردوی العربی ملحق شد

مدافع ایرانی تیم فوتبال العربی قطر به اردوی این تیم در اسپانیا ملحق شد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال العربی قطر از روز دوشنبه در پیرالاد اسپانیا آغاز شد و اعضای این تیم عصر روز گذشته (دوشنبه)، تمرین سبکی را زیر نظر هالگریمسون هلندی پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی تیم العربی به همراه گونارسون، ملی‌پوش ایسلندی این تیم به اردوی شاگردان هالگریمسون ملحق شدند و از امروز در تمرینات حضور خواهند داشت.

مهیا شدن یاران پورعلی‌گنجی برای اردوی اسپانیا

تیم فوتبال العربی قطر در اردوی اسپانیا، در پنج دیدار تدارکاتی به میدان می‌رود که نخستین بازی روز چهارشنبه برابر تیم خیرونا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی‌گنجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان

اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران، با حضور حسین عبدی سرمربی، رضا حاج اسبویی مربی و گنجی مدیر تیم ملی فوتبال جوانان، مدت ۲ روز در آمل برگزار شد.

روز نخست این اردوی استعدادیابی روز پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ برگزار شد که در یک هوای مطبوع و بارانی نزدیک به ۴۰ نفر از استعداد‌های مازندران مورد ارزیابی کادر تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفتند.

همچنین روز دوم این اردو روز جمعه بیست و چهارم فروردین ماه در ورزشگاه شهید چمران شهرستان آمل برپا شد که ۴۰ فوتبالیست جوان دیگر در آمل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران با حضور در ورزشگاه شهید چمران آمل، گفت: بسیار خوشحالیم که کادر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مازندران را برای ایستگاه نخست کشف استعداد انتخاب کرده اند و این نشان از ظرفیت بالای این استان دارد.

او با اشاره به زمان کوتاه تیم ملی تا رقابت‌های پیش رو، افزود: قطعا در این زمان کوتاه، سرمربی محترم و کادرشان کار بسیار سختی را دارند و استعدادیابی نیز به صورت فشرده، بسیار دشوار خواهد بود.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: بازهم از آقای حسین عبدی و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال به واسطه حضور در استان مازندران در اولین ایستگاهشان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم تا بهترین نتایج و اتفاقات برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران رقم بخورد.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان نیز با تشکر از هیات فوتبال مازندران جهت میزبانی از این اردوی ۲ روزه، گفت: زمان استعدادیابی بسیار فشرده است و سعی داریم تا حد امکان تمام استعداد‌های سطح کشور را از نزدیک نظاره کنیم و بهترین انتخاب‌ها را برای تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشیم.

او افزود: تمام امکانات در استان مازندران فراهم بوده و از این بابت بازهم از همه عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم تا تیم ملی ما با کمک همه و تلاش بازیکنانش بهترین نتایج را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • خط‌ونشان اتلتیکومادرید با شکست شگفتی ساز
  • جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم
  • خاویر تباس: نفوذ فلورنتینو پرز برای فوتبال اسپانیا خطرناک است
  • تصاویر دیدنی از بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا | یک میلیون نفر حضور داشتند + فیلم