Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان تنها پروژه آب درمانی در جنوبشرق کشور نیاز است گفت: برای خرید تجهیزات این پروژه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عباس صادق‌زاده صبح امروز در بازدید فدائی استاندار کرمان از پروژه در حال احداث آب درمانی جنوبشرق کشور در کرمان اظهار داشت: پروژه آب درمانی بهزیستی استان کرمان در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون سه میلیارد و 500 میلیون تومان در این پروژه هزینه شده است گفت: یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان آن نیاز است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم افزود: در حال حاضر فقط استخر مجموعه مانده است و بقیه ساختمان احداث شده است.

45 میلیارد تومان برای اتمام تالار مرکزی شهر کرمان نیاز است‌پروژه تالار مرکزی شهر کرمان از برنامه زمان‌بندی عقب استاتمام پروژه‌های نیمه تمام کرمان به بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

وی با بیان اینکه این پروژه دولتی است و با اعتبارات دولت و خیرین در حال ساخت است عنوان کرد: این پروژه تنها پروژه آب درمانی در جنوبشرق کشور است و در سطح کشور هم تعداد زیادی از این نوع پروژه نداریم.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه نوسانات قیمت و تغییرات قیمت‌ها باعث تاخیر در اجرای پروژه شده است گفت: این پروژه در مساحت دو هزار و 700 متر زیربنا احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه در دور اول دولت قبل وارد فاز اجرایی شده و اعتبارات آن به سختی تامین شده است افزود: اعتبار اولیه آن یک و نیم میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه ساختمان پروژه تا حدود سه ماه آینده به اتمام می‌رسد بیان کرد: تجهیزات آن هنوز خریداری نشده و برخی از تجهیزات آن باید از خارج از کشور تهیه شود.

وی با بیان اینکه این پروژه دارای بخش‌های مختلف فیزیوتراپی، گرما درمانی، لیزردرمانی، آب درمانی و ... است گفت: کاشی‌کاری و عایق‌کاری کف استخر از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آبرسانی شیخ موسی از پیشرفت ۷۹.۸۸ درصدی طرح آبرسانی ملی به روستاهای شیخ موسی در شهرستان بابل در فاز اول پروژه محرومیت زدایی خبر داد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار است، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴ کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

کد خبر 6079962

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد