Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@16:42:15 GMT

اعزام ۲۰ نفر از ایتام و محسنین نخبه به مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۵۷۴

اعزام ۲۰ نفر از ایتام و محسنین نخبه به مشهد

محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه طرح شوق زیارت یکی از طرح‌های موفق این نهاد است، اظهار کرد: این طرح با هدف اعزام نیازمندانی که تا به ‌حال به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند و با کمک خیران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح شوق زیارت با شعار «یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند» زمینه مناسبی را برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی که در حسرت زیارت مانده‌اند فراهم می کند، افزود: با اجرای این طرح نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با مساعدت خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادزاده با بیان اینکه بسیاری از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای نخبگی در زمینه های مختلف از جمله تحصیلی، ورزشی، قرآنی و هنری هستند، تصریح کرد: ۲۰ نفر از این ایتام و محسنین با کمک خیران به مشهد مقدس برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان بیان کرد: خیران برای اعزام این دانش آموزان که در پایه ششم تا دهم تحصیل می کنند حدود ۱۵ میلیون تومان کمک کردند و این ایتام و محسنین به مدت پنج روز علاوه بر زیارت از برنامه های آموزشی و تفریحی هم بهره‌مند شدند.

یادآور می‌شود، خیران و نیکوکاران می توانند با مراجعه دفاتر کمیته امداد در سراسر گیلان و همچنین سایت emdad.ir و یا تماس با شماره های ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ و ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰ در طرح شوق زیارت مشارکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند. - اخبار استانها -

مجید الهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: پنج هزار و 303 خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین استان خراسان شمالی پیوستند. تعداد حامیان در سال 1402 نسبت به سال ماقبل آن 13 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در خراسان شمالی 8 هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از 27 هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند. حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال 960 میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: خیرین و مردم نوع‌دوست کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه اکرام کمیته امداد و یا ارسال عدد 58 به سامانه پیامکی 30003333 در طرح معنوی حمایت از ایتام و محسنین مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اطعام کریمانه در ماه مبارک رمضان نیز بیان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو، در تمامی مراکز نیکوکاری توزیع بسته‌های غذایی، برپایی سفرهای افطاری ساده و توزیع پوشاک بین خانواده‌های نیازمند و ایتام انجام شد.  

الهی‌راد تصریح کرد: 80 آشپزخانه اطعام مهدوی در استان فعال هستند و در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان 60 هزار پرس غذای گرم و 22 هزار افطاری ساده در قالب پویش  اطعام مهدوی توزیع کرده‌اند.‌

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل