Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا ناصح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۹ صبح امروز در کیلومتر ۳۰ مسیر ایرانشهر - بزمان رخ داده است.

وی بیان کرد: پس از اطلاع مرکز فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سه دستگاه آمبولانس و اورژانس هوایی این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه به علت شدت برخورد و آتش گرفتن هر ۲ خودرو ۲ نفر از سرنشینان پژو پارس و چهار نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان خودشان را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: قاچاق سوخت متأسفانه باعث ناامن شدن جاده‌های جنوب این استان شده است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران از جمله استان‌های مستعد برای قاچاق سوخت است چرا که در همسایگی کشورهای پاکستان و افغانستان قرار گرفته و نیاز مبرم این کشورها به انواع فرآورده‌های نفتی مرزهای این استان را به دالان انتقال سوخت تبدیل کرده است.
از منظر کارشناسان پایین بودن درآمد سرانه خانوار در سیستان و بلوچستان، قهر مستمر طبیعت در ۲ دهه گذشته که زندگی ۷۰ درصد مردمی که معاش آنان وابسته به کشاورزی است را تحت تأثیر شدید قرار داده و کمبود فرصت‌های اشتغالزایی در واحدهای تولیدی و صنعتی سبب شده قاچاق سوخت بیشتر از گذشته رواج پیدا کند.
هر چند که سود قاچاق سوخت تنها به جیب عده‌ای سودجو و فرصت طلب سرازیر می‌شود و بسیاری از مردم عادی برای سود بردن این قبیل افراد جان خود را به خطر می‌اندازند.

۷۳۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی قاچاق ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان