Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، به نقل از مورنینگ استار، سازمان ملل قطعنامه‌ای تصویب کرد که بر اساس آن تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه کشورهای مختلف مورد محکومیت واقع می‌شود. پیش‌‌نویس این قطعنامه که توسط ونزوئلا و فلسطین و از سوی جنبش عدم تعهد ارائه شد، با ۲۸ رای موافق ، ۱۴ رای مخالف تصویب شد.

«ادریس جزایری» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در ماه مه اعلام کرد: استفاده از تحریم‌های اقتصادی علیه «کوبا»، «ونزوئلا» و «ایران» با اهداف سیاسی، نقض کننده حقوق بشر و قوانین بین‌الملل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تحریم های اقتصادی حقوق بشر سازمان ملل تحریم های آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر کمک ده‌ها میلیارد دلاری به رژیم اشغالگر صهیونیستی همراه با مقادیر زیادی سلاح و مهمات مرگبار برای ادامه جنگ نسل‌کشی و جنایات جنگی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را به شدت محکوم کرد. 

این جنبش همچنین اظهارات دولت آمریکا را در مورد ادعاهایش مبنی بر اطلاع از طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یورش به شهر رفح، گونه‌ای که یک شبکه حفاظتی برای این رژیم در برابر نیرو‌های امنیتی ایجاد کند، به شدت محکوم کرد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را مسئول کامل جنایات نازی-صهیونیست‌ها در سراسر فلسطین و نوار غزه، چه جنایاتی که او مرتکب شده باشد و چه جنایاتی که آماده ارتکاب است، می‌داند.

این جنبش تاکید کرد که بودجه دولت آمریکا به این رژیم و ارائه انواع حمایت‌های مالی، لجستیکی و سیاسی از آن، ثابت می‌کند که دولت بایدن کسی است که جنگ نابودی علیه مردم فلسطین را مدیریت می‌کند. 

 این جنبش در پایان بیانیه خود به ملت فلسطین متعهد شد که در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به جلو حرکت کنند.

 این امر پس از آن صورت گرفت که سنای آمریکا دیروز چهارشنبه به لایحه کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به ارزش ۹۵ میلیارد دلار رأی مثبت داد.

 مجلس سنا با اکثریت قاطع پیش نویس لایحه کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را به منظور آماده سازی برای ارسال آن به جو بایدن برای امضای وی به عنوان قانون تصویب کرد.

جنبش حماس نیز این تصمیم آمریکا را محکوم کرد و خاطرنشان کرد که این اقدام تأیید همدستی و مشارکت رسمی آمریکا در جنگ نابودی ارتش اشغالگر فاشیست علیه نوار غزه است.

این جنبش همچنین دولت آمریکا و رئیس جمهور آن جو بایدن را شخصاً از نظر سیاسی، حقوقی و اخلاقی مسئول جنایات جنگی اسرائیل دانست و خاطرنشان کرد که حمایت آمریکا مجوز و چراغ سبزی برای دولت افراطی صهیونیستی برای ادامه تجاوزات وحشیانه و آشکار است. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی