Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از برنامه تلویزیونی «چرخ»، سیاوش یالپانیان مجری-کارشناس میزِ طبیعت برنامه با علی کلانه محیط‌بان و رییس اداره پارک ملی پابند گفتگو خواهد کرد.

در این گفتگو قرار است به این سوال پاسخ داده شود که «محیط‌بانان چطور از طبیعت محافظت می‌کنند؟» بر اساس استاندارد جهانی به ازای هر یک هزار هکتار یک محیط‌بان باید باشد که در ایران در هر ۱۰ تا ۱۲ هزار هکتار یک محیط‌بان انجام وظیفه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان محیط‌ زیست کشور می‌گویند بر اساس چارت سازمانی، تعداد محیط‌بانان در کشور باید هفت هزار و ۴۰۰ نفر باشد که اکنون سه هزار و ۴۰۰ نفر است.

در بخش دیگری از برنامه، احسان یوسفی کارشناس نجوم «چرخ»، جزییات ماه‌گرفتگی جزئی بامداد چهارشنبه ۲۶ تیر را بررسی می‌کند. مردم بیشتر بخش‌های اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا، جنوب و شرق آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی حداقل بخش‌هایی از خسوف بامداد چهارشنبه را خواهند دید.

گزارش بهزاد یوسفی از باغ علم نوجوان باغ کتاب تهران یکی دیگر از بخش‌های نهمین قسمت فصل ششم برنامه «چرخ» خواهد بود.

مجله تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری را با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده بررسی و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان، مسائل روزمره زندگی را واکاوی می‌کند.

«چرخ» در تابستان امسال در سه روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۹ به صورت زنده از شبکه چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

کد خبر 4667965 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه چرخ شبکه چهار سیما سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم های جدید برای مخاطبان خود به مناسبت روز پایانی فروردین در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریادار»، «داوطلبان: پیش به سوی جنگ»، «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید»، «اوردوز»، «جک گلد»، «صحنه سازی»، «شبح»، «عصر دایناسورها ۱۰»، «جنگل شب»، «طلا و مس»، «مراقبتون هستیم»، «بدون قرار قبلی جمعه بیست‌وچهارم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
کلاه سبزها ۱۶:۰۰
شبکه چهار
در قابل حمل ۲۰:۳۰
شبکه تهران
پسر چکش زن ۹:۰۰
روزی در تونگ یانگ ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
صاحب مقام ۱۹:۰۰
آهسته آهسته ۲۱:۰۰
بروکلین بی مادر ۲۳:۰۰
شبکه کودک
دوچرخه‌ها ۱۴:۰۰
شبکه امید
تپه هارلی ۱۷:۰۰
شبکه افق
نبرد جبار ۱۰:۰۰
مهاجر ۱۸:۳۰
شبکه سلامت
دکتر ۱۱:۰۰
کد خبر 745856

دیگر خبرها

  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا
  • مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در این استان
  • ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان
  • (ویدیو) ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان
  • مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه + فیلم
  • اخبار رسانه - یک اردیبهشت ماه
  • «چهار شگفت انگیز» در شبکه نسیم
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد