Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@10:16:27 GMT

بازدید سرلشکر موسوی از تیپ 321 هجومی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۷۲۲

بازدید سرلشکر موسوی از تیپ 321 هجومی

فرمانده کل ارتش با حضور در تیپ ۳۲۱ متحرک هجومی شهید اشراف نیروی زمینی ارتش در مرند از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش باحضور در تیپ 321 متحرک هجومی شهید اشراف نیروی زمینی ارتش در مرند، از پادگان‌های جمعی این تیپ اعم از جلفا و مرند بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرلشکر موسوی: قدرت هجومی ما ویران کننده است

وی در این بازدید از نمایشگاه ابتکارات و ابداعات، اجرای حرکات رزمی و نظامی کارکنان، اماکن عمومی و رفاهی این تیپ بازدید به عمل آورد و آمادگی رزمی کارکنان تیپ 321 متحرک هجومی شهید اشراف را از نظر تاکتیکی و تکنیکی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین با حضور امیر سرلشکر موسوی، روند پیشرفت ساخت خانه‌های سازمانی جدید و نیز تحویل این خانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار صمیمی با رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این تیپ و همچنین تجلیل از بازنشستگان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو سرلشکر موسوی بازدید ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 زبان فارسی علاوه بر آنکه به افسران اطلاعاتی رژیم اسرائیل آموزش داده می‌شود، به گروهی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی نیز آموزش داده می‌شود. تصاویر دوره فشرده شش ماهه زبان فارسی در ارتش اسرائیل را می‌بینید که در آن نظامیان صهیونیست روزانه 12 ساعت فارسی یاد می‌گیرد. این گزارش شبکه کان اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • توصیف رئیس پیشین عملیات ارتش اسرائیل از جنگ با ایران
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر
  • سپهبدی که به رهبر انقلاب، پیشنهاد درجه سرهنگی داد! + فیلم
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد