Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:55:17 GMT

خشم اسنایدر از شایعات: هر حرفی را قبول نکنید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۷۵۸

خشم اسنایدر از شایعات: هر حرفی را قبول نکنید

وسلی اسنایدر، ستاره پا به سن گذاشته فوتبال هلند شایعات مطرح شده درباره باج دادن او به همسر سابقش در جریان جدایی از او را تکذیب کرده و به شدت به شایعه‌پردازان حمله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وسلی اسنایدر، ستاره بزرگ فوتبال هلند که حالا دیگر به عنوان ستاره‌ای پا به سن گذاشته شناخته شده، شایعات اخیر درباره اینکه در جریان جدایی از همسر سابقش برای ممانعت از شکایتهای او مبلغ 15 میلیون یورو حق‌السکوت پرداخت کرده را به شدت رد کرده و حملات تندی علیه کسانی که به قول او دراین باره شایعه‌سازی می‌کنند انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسنایدر در اینستاگرام خود تایید کرد که از همسر سابقش جدا شده است ولی گفت به هیچ عنوان مبلغی به او پرداخت نکرده است.

 

ستاره هلندی سابق آژاکس، رئال مادرید و اینترمیلان در این باره گفت:" کسانی که تنفر وجودشان را پر کرده، شایعه می‌سازند، احمق‌ها شایعه را پخش می‌کنند و ابله‌ها آن را می‌پذیرند. من دیگر با کسانی که هر چه دلشان می‌خواهد علیه من می‌گویند مدارا نخواهم کرد".

 

اسنایدر در ادامه پست خشمگینانه خود نوشت:" بگذارید یک چیز را به صراحت بگویم. من و همسر سابقم از هم جدا شده‌ایم ولی هنوز رسماً طلاق نگرفته‌ایم. ما اشتباهات زیادی داشته‌ایم ولی بین ما همچنان احترام متقابل برقرار است و این شایعات کثیف درباره پول و حق‌السکوت از اساس دروغ است و تکذیب می‌شود".

 

 

وسلی اسنایدر تیم ملی هلند الغرافه قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وسلی اسنایدر تیم ملی هلند الغرافه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال، که پس از بازی با شمس آذر قزوین به امارات سفر کرده بود، به تمرینات این تیم بازگشت. غیبت ماشاریپوف در تمرین روز گذشته شایعاتی را در مورد نارضایتی او از کادر فنی و احتمال جدایی‌اش از استقلال به وجود آورده بود.

اما این هافبک محبوب با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان، به این شایعات پایان داد. ماشاریپوف با انگیزه و آماده نشان داد که آماده درخشش در ادامه فصل و کمک به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898649

دیگر خبرها

  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • فیلم/ پایان شایعات؛ بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند
  • پایان عصر دیوید تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند
  • پایان عصر تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند