Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال‌زایی با سود ۴ درصد به مددجویان تحت پوشش این دستکاه خبر داد. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ اسماعیل قربانی امروز در برنامه زنده رادیویی حرف حساب خراسان شمالی با اشاره به اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان بهزیستی خراسان شمالی٬ اظهار داشت: برای همه مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی که دارای طرح توجیهی اشتغالزایی باشند٬ تا سقف 50 میلیون تومان وام اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت تسهیلات رونق تولید به فعالان صنایع و معادن ایلام هدفمند می‌شوداختصاص 1250 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه حمل ونقل تهرانبزرگ‌ترین قرارداد توسعه حمل‌ونقل عمومی تهران/تسهیلات 1250 میلیاردی در اختیار بخش خصوصی

وی افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی برای افرادی است که دارای گواهینامه معتبر فنی و حرفه‌ای در یکی از مشاغل بوده و در این زمینه آموزش های لازم را دیده باشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی ادامه داد: برای افراد دارای معلولیت شدید که توانایی دریافت این تسهیلات را ندارند و انجام امور اداری برای آنان سخت است٬ این تسهیلات به اقوام درجه یک اعطا شده با این شرط که این افراد تعهد بدهند که تسهیلات را برای فرد معلول هزینه می‌کنند.

قربانی با اشاره به جذب این تسهیلات توسط بانک‌ها٬ گفت: اعتبارات به بانک‌های عامل داده شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. میزان این تسهیلات 50 میلیون تومان به صورت 4 درصد و با دوره بازپرداخت 5 ساله است که شرایط ضمانت و وثیقه به شرایط بانکی مرتبط است.

وی در بخش دیگری از این برنامه با بیان خدمات بهزیستی به افراد و خانواده‌های تحت پوشش٬ تصریح کرد: برای تحت پوشش قرار دادن افراد شرایطی را داریم که بر این اساس کودکان  بی‌سرپرست و بدسرپرست٬ زنان بی سرپرست یا دارای همسر زندانی٬ معلولین با توجه به شرایط اعلام شده کمیسیون‌ها٬ تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار می‌گیرند.

قربانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مبلغ مستمری که مختص این گروه از افراد تحت پوشش است٬ از 53000 تومان تا 100 هزار تومان با توجه به تعداد افراد خانواده٬ متغیر است. البته مبلغ یارانه افراد تحت پوشش بهزیستی 3 برابر افراد عادی است که به مبلغ مستمری افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ ز‌

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مهدی رشیدی در جلسه شورای مسکن استان گفت: در نهضت ملی مسکن در حوزه پرداخت تسهیلات باید کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم چیزی که تا کنون محقق نشده است.
وی در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن برکت بجنورد هم افزود: راه و شهرسازی استان باید در اتمام این پروژه تسریع داشته باشد، چون در گذشته تعلل و کوتاهی صورت گرفته است.
به گفته رئیس شورای مسکن استان مدت قرارداد پروژه برکت بجنورد ۱۶ ماه است که در حال تبدیل به دو پروژه ۶۴۰ و ۴۸۰ واحدی و در قالب ۵۶ بلوک است.
بررسی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جاجرم، سنخواست و شوقان از دیگر دستور کار‌های این نشست بود که بر اساس آمار ارائه شده در این شهرستان برای طرح ملی مسکن ۴۸۵۰ نفر ثبت نام شده اند که ۳۱۰۰ نفر آنها تایید نهایی و ۲ هزار نفر واریز وجه داشته اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در خصوص احداث مدارس در طرح‌های حمایتی مسکن نیز گفت: با پیگیری‌های استاندار خراسان شمالی ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس برای نهضت ملی مسکن مجوز گرفته شده است.
سید علی میرکریمی افزود: یک سوم از اعتبارات مدارس تا پایان اسکلت بندی را وزارت راه انجام می‌دهد و سایر مراحل با کمک خیرین، منابع سفر مقام معظم رهبری، منابع آموزش و پرورش و استان انجام خواهد شد.
وی کفت: این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهر‌های بجنورد ۳ مدرسه، شیروان ۲ مدرسه، اسفراین ۲ مدرسه، فاروج، جاجرم، گرمه، درق، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می‌تواند به ارتقای استاندارد تحصیلی و افزایش سرانه‌های آموزشی به استان کمک کند.
میرکریمی به آمار ثبت نامی شهر گرمه اشاره کرد و افزود: در شهر گرمه ۲۵۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۵ متقاضی تایید شده اند و ۹۲۱ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده اند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • پرداخت بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان لرستان
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد
  • پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان لنجانی