Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از هرمز، اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: از آغاز امسال تا ابتدای تیرماه جاری، در مجموع ۱۹میلیون و ۹۶۸ هزار و ۴۲۸ تن کالای نفتی و غیر نفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شده است .

وی افزود: سهم عمده عملیات صورت گرفته با رقم ۱۳ میلیون و ۵۱۰ هزار و ۳۲۲ تن، مربوط به کالاهای غیر نفتی با رشد ۳,۵ درصدی و شش میلیون و ۴۵۸ هزار و ۱۰۶ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد مثبت ۱۰درصدی صادرات غیرنفتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان حجم صادرات غیرنفتی در بزرگترین بندر تجاری ایران  را ۹  میلیون و ۷۸۲ هزار و ۱۹۷ تن عنوان کرد و گفت: این بخش از عملیات بندری در همسنجی با سال گذشته ۱۰درصد افزایش داشته است.

عفیفی پور از ترانشیپ ۷۹۸ هزار و ۷۶۳ تن از اینگونه کالاها طی سه ماه فصل بهار سال جاری خبر داد و افزود: طی این مدت، ۷۵۲ هزار و ۳۹۴ تن از اینگونه کالاها ترانزیت شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی حجم واردات غیرنفتی از طریق بزرگترین بندر تجاری کشور را یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۷۵۹ تن اعلام کرد.

صادرات ۲,۲ میلیون تن فرآورده نفتی با رشد مثبت

عفیفی پور در بخش دیگری از گزارش عملکرد سه ماهه منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: طی این مدت، دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۹۹ تن فرآورده نفتی به خارج از کشور با رشد سه درصدی صادر شده است.

وی عنوان کرد:  طی این مدت، چهارمیلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۶۰ تن فرآورده نفتی در قالب رویه کابوتاژ(کران بری) جابجا شده است.

تردد بیش از ۱۰۰۰ فروند شناور در بزرگترین بندر ایران

این مقام مسؤول در پایان گفت: از مجموع یکهزار و ۴۷ فروند شناوری که طی فصل بهار امسال به بندر شهید رجایی تردد داشته است، ۸۸۲ فروند، بالای هزار تن و ۱۶۵ فروند نیز زیر هزار تن وزن داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان

مسولان در اداره خط آهن افغانستان می گویند که در دو هفته گذشته از طریق خطوط آهن افغانستان (۱۵۱۴۹۵) تُن متریک انتقالات صورت گرفته است.

این اداره بانشر این خبر نگاشته است: از این میان (۱۱۳۲۷۱) تُن از طریق خط آهن حیرتان، (۱۹۵۲۳) تُن از طریق خط آهن آقینه و (۱۸۷۰۱) تُن، از طریق خط آهن تورغندی ترانزیت شده است.

به گفته این اداره این انتقالات شامل اموال نفتی، غیر نفتی و سایر مواد می‌شود که به افغانستان وارد و صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است