Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین دیدار این رقابت‌ها که در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد، تیم‌های تردد راهنمایی کرمان و شهدای چلیچه شهر کرد به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده شهر کرد با نتیجه پر گل ۹ بر ۱ به پیروزی رسید.

در دیدار دوم دو تیم هم استانی پاس گناوه میزبان رقابت‌های این گروه و پارس جنوبی به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۲ بر۱ به سود بوشهری‌ها خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری دشتی پارسیان هرمزگان دیگر تیم این گروه است که در روز اول استراحت داشت.

رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی جوانان کشور با حضور ۱۰ تیم و در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود که پاس گناوه و مقاومت گلسا پوش یزد به عنوان میزبانان گروه یکم و دوم انتخاب شدند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بندرگناوه ورزش ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتسال جام عیدانه در روستای نشلج کاشان
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند