Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر صبح سه‌شنبه در نشست با مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز تأمین اجتماعی به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه حدود ۷۲ درصد جمعیت تحت پوشش استان دارای دفترچه درمانی هستند، ابراز داشت: این رقم نسبت به متوسط کشوری به میزان ۵۳ درصد گزارش شد، بالاتر و بسیار مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه وجود کمترین نارضایتی مردم از سوی سازمان تأمین اجتماعی جای قدردانی دارد، افزود: در دوره‌ای سو استفاده برخی از افراد از طرح تحول سلامت، هزینه‌های گزافی بر دولت و سازمان‌ها تحمیل کرد که نباید اجازه داد تا از این موقعیت سو استفاده صورت گیرد.

لزوم حمایت از کارفرمایان در راستای تحقق شعار سال

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه باید کوشید به کارفرمایان و صنایع در قالب تقسیط، بخشودگی و ارائه خدمات مطلوب کمک شود، ابراز داشت: به دلیل تحمیل فشارهای اقتصادی و تشدید فشار روانی و اقتصادی از سوی دشمن، شرایط کشور سخت و پیچیده است که نیاز است تا در این برهه، سازمان تأمین اجتماعی به اهرم فشاری به کارفرمایان تبدیل نشود.

آشناگر بابیان اینکه بی‌تردید با مقاومت مردم، تدبیر مدیران و اراده ملت ایران، از گردنه اقتصادی نیز به‌سلامت عبور می‌کنیم، تصریح کرد: بخشی از کار تأمین اجتماعی به کارفرمایان ارتباط دارد که نیاز است تا این ارتباط تنگاتنگ تقویت‌شده و از سخت‌گیری‌های بی‌مورد پرهیز شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه امکانات مطلوبی در حوزه درمان در مناطق مختلف استان سمنان وجود دارد، افزود: شرق استان به دلیل اینکه از مرکز کشور فاصله قابل توجهی دارد باید موردتوجه بیشتری قرارگرفته و ارائه خدمات به‌صورت مطلوب و با سرعت بیشتر صورت گیرد.

تقویت حفظ و حراست تامین اجتماعی از حقوق کارگران

استاندار سمنان بابیان اینکه سازمان‌ها باید توجه خود را به مناطقی که دسترسی آن‌ها به امکانات درمانی کمتر است معطوف کنند، ابراز داشت: سازمان تأمین اجتماعی باید از محدود کردن خدمات درمانی و کم کردن پذیرش بیماران در مجموعه‌های تحت مدیریت خود به‌شدت پرهیزکرده و همچون گذشته باکیفیت مطلوب‌تر به ارائه خدمت بپردازد.

آشناگر بابیان اینکه باید کوشید تا از منابع متعلق به کارگران حفظ و حراست کرده و به‌هیچ‌عنوان اجازه دست‌اندازی به این موارد داده نشود، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در دریافت و محاسبه حق بیمه بسیار قوی عمل می‌کند، ضمن اینکه در پرداخت نیز تاکنون مطلوب عمل شده است و این مهم می‌طلبد تا به‌صورت جدی‌تر توجه شده و تقویت شود.

وی بابیان اینکه امیدواریم آنچه موردتوجه جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی و کارگران شریف است، در قالب ارائه خدمات مطلوب صورت بگیرد، افزود: سمنان استانی صنعتی است و مجموعه گسترده‌ای از کارفرمایان و کارگران از تامین اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند که کار بزرگ و بسیار سختی است.

استاندار سمنان اضافه کرد: خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی اقدام بسیار خوبی است که درنهایت باعث افزایش کیفیت در ارائه خدمات و رضایتمندی عمومی مردم خواهد شد که باید کوشید این مهم را تکمیل و گسترش بیشتری یابد.

کد خبر 4668007

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان سمنان علیرضا آشناگر استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

به گزارش مهر، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند