Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمد بروحی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: مسابقات رویینگ قایقرانی زنان و مردان و سامبو پسران در المپیاد ایرانیان در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: ورزشکاران خراسان شمالی امسال در ۴۰ رشته المپیاد ایرانیان، که به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروحی عنوان کرد: سال گذشته ۲۸۵ ورزشکار در ۳۷ رشته ورزشی از خراسان شمالی در اولین دوره این المپیاد شرکت کرده و موفق به دریافت ۱۹ نشان رنگین شده و ۲۵ ورزشکار نیز به اردوی استعداد‌های برتر راه یافته بودند.

دومین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان از ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریورماه در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
بر اساس آخرین آمار، خراسان شمالی افزون بر ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در ۴۵ هیأت ورزشی فعالیت دارند.

انتهای پیام/د

خراسان شمالی میزبان ۲ رویداد المیپاد ایرانیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • مازندران میزبان ۳ رویداد تنیس کشور