Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:32:24 GMT

25 تیر روز بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۱۹۸

25 تیر روز بهزیستی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به مناسبت 25 تیر روز بهزیستی درخصوص اشتغال، مسکن ،کارافرینی ، بيمه ، مناسب سازی محيط شهری و حمايتهای اين نهاد ازجامعه ، زنان سرپرست خانوار و كليه اقشار تحت حمايت اين اداره كل مطالبی ارائه نمود.
امینی در مورد برنامه های میان مدت ،چالشها و چشم اندازهای این اداره کل گفت :بهزیستی خدمات ارزنده ای را به اقشار معلول و نیازمند جامعه ارائه می نماید وسازمان بهزیستی درراستای حمایت از اقشار کم درآمد،محروم ،ناتوان وافراد درمعرض آسیب اقدام به ارائه خدمات متنوع درزمینه های مختلف می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : باتوجه به مسئولیت و وظیفه خطیر و سنگین سازمان خوشبختانه در زیر سایه توجهات الهی ما شاهد تخصصی شدن فعالیتها واقدامات و اهداف خود هستیم و در این زمینه اقدامات و تلاشهای ارزنده و مفیدی باتلاش مسئولین و کارشناسان صورت گرفته است تا خدمات ارائه شده به صورت علمی ،تخصصی و به روز در اختیار افراد جامعه هدف قرار گیرد .

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر