Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روزهای 22 و 23 تیرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران با 6 مدال طلای مهدی شیرازی در وزن 61 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در وزن 70 کیلوگرم، عبداله شیخ اعظمی در وزن 79 کیلوگرم، علیرضا عبدالهی در وزن 92 کیلوگرم، علیرضا رکابی در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم، یک مدال نقره علیرضا اشکیور در وزن 65 کیلوگرم و یک مدال برنز امیرحسین کاووسی در وزن 74 کیلوگرم و با کسب 201 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تیم ایران تیم های ژاپن و هند به ترتیب با 149 و 129 امتیاز دوم و سوم شدند.

 

اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از حضور در این مسابقات، ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز گشتند و مورد استقبال بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی قرار گرفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات برتر ۵ وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به شرح زیر است:   ۵۵ کیلوگرم: ۱- پیام احمدی ۲- سعید اسماعیلی ۳- محمدپویا اسدی و محمدرضا توکلیان ۵- ابوالفضل آقایی و سید ایمان حسینی ۶۳ کیلوگرم: ۱- سید طا‌ها موسوی ۲- محمد کمالی ۳- رامین بخشی و عباس برزگرزاده ۵- سید مصطفی رضایی و ماهان محمدی ۷۲ کیلوگرم: ۱- کیا رستمی ۲- امیررضا عیسوند ۳- احمدرضا محمدیان و امین خدایاری ۵- حسین طاهری مطلق و ابوالفضل عسگری ۸۲ کیلوگرم: ۱- محمدامین حسینی ۲- امیررضا آریامقدم ۳- آریا میردار منصور پناهی و رضا آذرشب ۴- امیرحسین نعمت زاده و مهدی مرادالیاسی ۹۷ کیلوگرم: ۱- حسین بالی ۲- علی جلالی عبدالوند ۳- روح اله حاجی وند و مهرزاد زیبالقا ۵- محمد محمودی و توحید محبی   رقابت‌های ۵ وزن دوم امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود