Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :با تلاش حوزه بسیج شهدای مرصاد مراسم افتتاحیه اولین روز از طرح نشاط و تعالی با حضور شهردار، معاون تربیت و آموزشی سازمان بسیج شهرداری تهران و جمعی از مربیان و مبلغین این طرح برگزار شد.

به گزارش امتداد ، شهردار منطقه در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات فصل تابستان، طرح نشاط و تعالی در قالب برپایی اردوهای تفریحی و آموزشی ویژه فرزندان پرسنل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه معنوی، شادابی و نشاط و آشنایی با احکام اسلامی و اماکن زیارتی، فرهنگی و تاریخی برشمرد و تصریح کرد: این اردوها با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت فرزندان پرسنل و آشنایی با مفاهیم دینی، افزایش سطح علمی و دینی، حفظ و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به همیاری، مشارکت و در نهایت کسب مهارت های زندگی اجتماعی در قالب برگزاری اردوهای زیارتی–تاریخی، برپایی کلاس های علمی- آموزشی و مسابقات مختلف برگزار می شود.

به گفته وی این طرح با شرکت ۱۲۷ نفر از فرزندان پرسنل در سه مقطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان از بیست و سوم تیرماه آغاز و به مدت ۷ هفته تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت و هر هفته نسبت به اعزام فرزندان کارکنان به مراکز تفریحی، ورزشی، بوستان ها، موزه ها، شهربازی ها و برگزاری برنامه های متنوع اقدام خواهد شد.

وی یادآور شد: پذیرایی، اقامه نماز ظهر و عصر، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این طرح می باشد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

"نمایشگاه الکامپ 1402" آغاز شد/ "قطعی برق" اتفاق ویژه افتتاحیه نمایشگاه!

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت