Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:15:23 GMT

مس سونگون به مصاف سن‌ایچ ساوه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۳۸۵

مس سونگون به مصاف سن‌ایچ ساوه می‌رود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز (سه‌شنبه) با برگزاری ۷ دیدار همزمان برگزار می‌‏شود که در یکی از این دیدار‌ها تیم مس سونگون میهمان تیم سن ایچ ساوه است.

این دیدار که از ساعت ۱۸ با قضاوت مجید فراهانی در ساوه برگزار می‌شود، حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتسال به حساب می‌آید که در آن، اول و سوم جدول رده بندی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس سونگون امسال شروع خوبی در لیگ برتر داشته و با دو پیروزی پُر گل، بر صدر جدول رده بندی مسابقات تکیه زده است.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در هفته اول موفق شدند که با نتیجه ۷ بر ۴ از سد اهورای بهبهان بگذرند و در هفته دوم با با پیروزی ۷ بر صفر، ستارگان ورامین را در هم بکوبند.

ماحصل این دو برد پُرگل، تفاضل گل مثبت ۱۰ برای مس سونگون بود تا آن‌ها را بالاتر از دیگر تیم‌های ۶ امتیازی، در صدر جدول لیگ برتر فوتسال نگه دارد.

مس سونگون در حال حاضر با ۶ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های حفاری اهواز، سن ایچ ساوه و آذربخش بندرعباس در صدر جدول قرار گرفته است.

یکی از این تیم‌های ۶ امتیازی، امروز در مقابل مس سونگون قرار خواهد گرفت تا این تیم به نوعی نخستین جدال جدی خود را در لیگ برتر فوتسال تجربه کند.

تیم سن ایچ ساوه نیز راه مشابهی با مس سونگون را طی کرده و با ۶ امتیاز به هفته سوم لیگ برتر فوتسال رسیده است.

شاگردان جواد اصغری مقدم در دو هفته ابتدایی با شکست دادن فرش‌آرای مشهد و شهروند ساری در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در صورتی که آن‌ها بتوانند مس سونگون را در تبریز شکست بدهند، می‌توانند به صدر جدول نیز راه پیدا کنند.

تیم مس سونگون که مدافع عنوان قهرمانی است، امسال به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان هم به میدان خواهد رفت.

این تیم همچنین تلاش می‌کند تا سومین قهرمانی پی‌درپی خود در لیگ برتر فوتسال ایران را هم رقم بزند. پیروزی در دیدار‌های لیگ برتر می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه لاله‌های نارنجی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشد.

در صورتی که مس سونگون بتواند امروز هم سن ایچ ساوه را شکست بدهد، گام بلندی برای حفظ صدرنشین خود و گذشتن از سد یکی از رقبای خود برخواهد داشت.

 

انتهای پیام/ش

مصاف تیم فوتسال مس سونگون باتیم سن‌ ایچ ساوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی

روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در بانکوک به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد و سهمیه حضور در جام جهانی 2024 که چند ماه دیگر در تاشکند برگزار خواهد شد، تثبیت می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال جزئیات تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان را به شرح زیر منتشر کرده است: 

« امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد. در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی ‌سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور ‌کردند. حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود. تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.» 

ایران در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که این تیم یکی از دلایل حذف زودهگام ژاپن جدی ترین رقیب ایران بوده و اصلا دیدار آسانی برای شمسایی و شاگردانش در پیش نیست.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید