Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@08:05:00 GMT

واژگوني اتوبوس در محور شيراز-كازرون

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۴۴۳

واژگوني اتوبوس در محور شيراز-كازرون

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: واژگونی یك اتوبوس در محور "شیراز-كازرون"، منجر به مجروح شدن 10 نفر از سرنشینان آن شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" در این خصوص بیان كرد: مأموران پلیس راه از طریق مركز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یك حادثه رانندگی در محور "شیراز-كازرون" مطلع و بلافاصله به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحنه متوجه شدند یك دستگاه اتوبوس كه با 42 سرنشین از بوشهر به سمت مشهد در حال حركت بوده است در محور مذكور واژگون كه در نتیجه آن، 10 نفر از مسافران مجروح و به مراكز درمانی انتقال داده شده اند.
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصریح كرد: كارشناسان علت وقوع این حادثه را، نداشتن توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس شیراز كازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۶:۵۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ماه یک مورد حادثه واژگونی خودرو ایسوزو گزارش شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

هادی عیدی پور افزود: در این حادثه خودرو ایسوزو به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج و با گاردیل برخورد و سپس واژگون شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده در زیر کابین خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، وی را خارج کرده و برای انجام اقدامات درمانی تحویل نیرو‌های اورژانس دادند.

عیدی پور گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مصدومیت و قطع عضو راننده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس