Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خاش در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: شما می‌گفتید که ما به عقب برنمی‌گردیم. امروز مردم استان‌های محروم با یارانه زندگی می‌کنند. انتظار داریم تیمی برای بررسی وضعیت معیشتی مردم به استان سیستان و بلوچستان بفرستید.

به گزارش ایسنا، علی کرد در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) ضمن تبریک روز تأمین اجتماعی به کارگران خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مثل استان پهناور سیستان و بلوچستان را به فراموشی سپرده‌اید؟ آیا هیچ برنامه‌ای در ساحل دریای چابهار ندارید؟ آیا به فکر ارزاق عمومی مردم هستید؟ مردم در استان‌های محروم با یارانه زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای روحانی! شعارها و برنامه‌های انتخاباتی خود را به یاد بیاورید. شما می‌گفتید که ما به عقب برنمی‌گردیم اما هم اکنون دولت در مناطق محروم برای زدودن محرومیت در سیستان و بلوچستان برنامه‌ای ندارند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی استان سیستان و بلوچستان تعطیل شده است، با ادعای این که «همه برنامه‌های عمرانی و غیرعمرانی دولت در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است» گفت: چرا اعضای هیأت دولت به وظایف ذاتی خود عمل نمی‌کنند؟ انتظار داریم که رئیس جمهور برای بررسی وضعیت محرومیت مردم در این منطقه تیمی ارسال کند.

نماینده مردم خاش در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: شما روزی والی این استان بودید. از شما می‌خواهم که با توجه به نزولات آسمانی که امسال شامل این استان شد، قنوات این بخش را لایه‌روبی کنید. همچنین کمک‌های بلاعوض به کشاورزان بسیار مهم است. تاکنون بیمه کشاورزان پرداخت نشده است.

وی ضمن درخواست واگذاری قیر رایگان به حوزه انتخابیه خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون کمبود نیروی آموزشی در تمامی مقاطع تحصیل مدارس استان احساس می‌شود. همچنین پذیرش دانشجو معلم از دانشگاه فرهنگیان را جدی بگیرید.

کرد در پایان خطاب به وزیر اقتصاد گفت: وضعیت اقتصادی مردم در مناطق محروم را در اولویت کار خود قرار دهید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیستان وبلوچستان جهاد كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

امنیت و اقتصاد کشور‌های همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشور‌های همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چراکه این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • سوال شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد