Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@08:06:24 GMT

جدایی حسینی از نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۳۴۷۸

جدایی حسینی از نفت مسجدسلیمان

به گزارش وانانیوز، 

سیدمحمد حسینی با وجود اینکه با نفت مسجدسلیمان قرارداد دو ساله داشت به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع زردپوشان جنوبی جدا شد.

براساس این گزارش، حسینی فصل گذشته 21 بازی برای نفت مسجدسلیمان انجام داد و حالا به دلیل عدم توافق در برخی موارد، از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونگ جون» وزیر دفاع چین امروز چهارشنبه تأکید کرد که «ارتش آزادی‌بخش خلق چین هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان در تایوان را تحمل نخواهد کرد.»

آن‌گونه که وزارت دفاع چین به نقل از دونگ جون منتشر کرده، وزیر دفاع چین در گفت‌وگوی تصویری با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود تأکید کرده است که «نظامیان چین و ایالات متحده باید برای صلح و ثبات نهایت اهمیت را قائل شوند و راه‌هایی را برای همزیستی و براساس اعتماد بیابند.»

وی در ادامه گفت: ایجاد روابط بین نیروهای مسلح کشورها بر اساس برابری و احترام که غیر تقابلی خواهد بود، باعث فضای همکاری عملی و ایجاد تدریجی اعتماد متقابل می‌شود.»

وزیر دفاع چین در این گفت‌وگو همچنین تأکید کرد که مسئله تایوان هسته اصلی منافع پکن است و دراین‌باره نباید منافع چین نقض شود.

پکن تایوان را قلمرو مستقل چین می‌داند و هشدار داده است که هر گونه تلاش برای اعلام یک کشور مستقل به معنای جنگ است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، شی جین‌پین، رییس‌جمهور چین اخیراً این نکته را برای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، هنگام دیدار این دو در کالیفرنیا روشن کرد.

شی جین‌پینگ به بایدن اعلام کرد که چین «فضای زیادی» را برای اتحاد مجدد مسالمت آمیز با تایوان فراهم می‌کند، اما هیچ گونه حرکت جدایی طلبانه این جزیره خودمختار را تحمل نخواهد کرد.

کد خبر 6080506

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد