Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: شهرک‌های صنعتی اصفهان دارای مشکلات خاص هستند و با همت رئیس کل بانک مرکزی و نگرش خوب در مبحث رونق تولید، امیدواریم در اصفهان نیز تحول خوبی ایجاد شود. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی اصفهان اظهار داشت: پیگیری فعالان اقتصادی در سطح استان به خوبی انجام شده است، شهرک‌های صنعتی دارای مشکلات خاص هستند و با همت بلند رئیس کل بانک مرکزی و نگرش خوب در مبحث رونق تولید، امیدواریم در اصفهان نیز تحول خوبی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چندین جلسه پیش‌نیاز برای نشست امروز برگزار شده است تا مشکلات فعالان اقتصادی بررسی و مشکلات به صورت طبقه‌بندی بیان شود.

راهکار استاندار اصفهان برای مقابله با سرمایه‌گریزی؛ تعیین فرصت 15 روزه برای پاسخ دستگاه‌ها به استعلاماتاستاندار اصفهان: 5 پیشنهاد ارزی برای رونق تولید به تصویب رسیددرخواست عجیب استاندار اصفهان از فرماندار جدید؛ شماره موبایل خود را تغییر دهی

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که با وجود تنش‌های سیاسی در منطقه، ارز به نقطه ثابتی رسیده است، گفت: امیدواریم حضور رئیس بانک مرکزی در اصفهان ثمرات مثبتی را در راستای رفع موانع تولید در اصفهان به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: ما و همه مدیران در اصفهان به دنبال این هستیم که در راستای افزایش شاخص‌های اقتصادی قدم برداریم، اصفهان ظرفیت بسیار زیادی برای رشد مسائل اقتصادی دارد تا برطرف کردن مشکلات مردم را در سال جاری شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده بود، راه اندازی مجدد شد.

علیرضا راشکی   بیان کرد: این واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد، واحد‌هایی هستند که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیل شده و با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: از این تعداد واحد تولیدی ۲۷ واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان و ۱۴ واحد نیز در محدوده خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این ۴۱ واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون غذایی، سلولزی، فلزی، غیر فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، ارایه تسهیلات توسط شبکه بانکی در راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی موثر بوده است.

راشکی گفت: بیشتر واحد‌های تولیدی راه اندازی شده مجدد در شهرک‌های صنعتی زاهدان و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات، پیگیری در تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته بندی گوشت، واگذاری واحد‌های راکد و تعطیل به سرمایه گذار جدید، بازاریابی صنایع کانی‌های غیر فلزی با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از عوامل راه اندازی مجدد این واحد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این ۴۱ واحد تولیدی با سرمایه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۵۴۰ نفر را فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • بر اساس سند تحول امور به مردم واگذار می شود
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد