Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم نرماشیری رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر افزود: بیشتر پرونده‌های ارجاعی به اورژانس اجتماعی، در گروه سنی ۲۵ تا ۳۵ سال است و عمده دلایل زوج‌ها برای طلاق شامل اعتیاد به مواد مخدر، دخالت اطرافیان و اختلالات روانی است.

وی کودک‌آزاری، معلول‌آزاری، سالمندآزاری، افرادی که انگیزه خودکشی دارند، دختران و پسران متواری از منزل، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب‌دیده، افرادی که دچار اختلال هویت جنسی هستند و نیز زوجین متقاضی طلاق را جامعه هدف اورژانس اجتماعی معرفی کرد و گفت: تیم سیار این مرکز شامل روانشناس، مددکار و مشاور حقوقی در مواقع ضروری از قبیل اقدام به خودکشی یا کودک‌آزاری به محل اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی ایرانشهر به نقش اثرگذار آموزش مهارت‌های زندگی در استحکام و تداوم زندگی مشترک زوج‌های جوان اشاره کرد و گفت: بسیاری از اختلافات در زندگی زوجین، ناشی از نداشتن مهارت‌های زندگی است و چنانچه بتوان آموزش مهارت‌های زندگی را در مقاطع مختلف الزامی کرد، بدون تردید در کاهش اختلافات زوجین و نیز کاهش آمار طلاق گام اساسی برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: اورژانس اجتماعی یک مرکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی است که به موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن از شاخصه‌های خدمات این مرکز است.

انتهای پیام/گ

سازش پرونده‌های طلاق در ایرانشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: حادثه واژگونی سواری پراید بعد از ظهر جمعه در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

کد خبر 6082676

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور