Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه۹ و جمعی از مدیران شهری از روند پیشرفت عملیات اجرایی محور جنوبی بلوار استاد معین به خیابان سی متری جی بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، در این بازدید صبوری معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات احداث محور جنوبی بلوار استاد معین از مرز 70% درصد گذشته است، از تلاش برای تکمیل این مسیر طبق برنامه زمان بندی خبر داد و گفت: بخش عمده اقدامات مربوط به محور جنوبی  با جدول گذاری و زیر سازی مسیر به اتمام رسیده است که با پیش بینی های به عمل آمده طبق برنامه زمان بندی عملیات اجرایی در موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل احداث زیر گذر خیابان استاد معین – آزادی

در ادامه بازدید مدیران شهری از محور استاد معین در قسمت شمالی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه زیر گذر خیابان استاد معین- آزادی تاکید کرد: با اتمام این پروژه در زمان مقرر، شاهد افزایش ظرفیت معابر شمالی و جنوبی منطقه و حذف گردش های اضافی در خیابان و میدان آزادی خواهیم بود.

همچنین در ادامه مفاخریان شهردار منطقه9 ضمن قدر دانی از بازدید های مستمر معاون فنی و عمران شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه های فرا منطقه ای واقع در منطقه9 شاهد ساماندهی ترافیک سنگین معابر منتهی به سه راه آذری و کاهش ترافیک میدان آزادی باشیم.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب امام رضا ع معاون رئیس جمهور چهارمحال و بختیاری جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف آل هاشم روزنامه آزادی استاد معین شهرداری منطقه ۹ تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان در این جلسه با بیان اینکه برنامه گفتگو محور "تفاوط" محور اصلی جلسه‌ی امروز بود گفت: این برنامه در جذب و همراه کردن مخاطبان به واسطه حضور کارشناسان و استادان دانشگاه ها، فعالان سیاسی و رسانه‌ای و همچنین حضور مسئولان استانی به همراه ارائه نظر و استدلالات سازنده برای رفع مسائل و مشکلات استان موفق عمل کره است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یوسف افشار نیا افزود: تولید اینگونه برنامه‌ها باعث افزایش رضایت مخاطبان و اعتماد آنها به رسانه ملی می‌شود و زحمات و فعالیت برنامه سازان شبکه اصفهان در قالب تولید برنامه موثر تبدیل به الگویی موفق برای سایر شبکه‌های استانی می‌شود.
وی ادامه داد:این برنامه شاخص استان به صورت ریشه‌ای مسائل کلان استان را بررسی می‌کند.
مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان از ظرفیت رسانه استانی به عنوان حلقه اتصال جامعه نخبگان با عموم مردم نام برد و اضافه کرد: تداوم این اتصال موجب رضایت خاطر بیشتر مخاطبان رسانه ملی می‌شود.
برنامه گفتگو محور "تفاوط" با ۷۰برنامه‌ی ۸۰دقیقه‌ای با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی جمعه شب‌ها از شبکه استانی پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز